خبرهای داغ:
رئیس جامعه هتلداران استان فارس از آغاز ثبت‌نام خانه مسافرها از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح به ساماندهی اسکان مسافران نوروزی کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

سید حسن سیادتان از آغاز ثبت‌نام خانه مسافرها از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام در این طرح تا 25 اسفندماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جامعه هتلداران استان فارس یا مراجعه حضور به دفتر جامعه اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه این طرح برای ساماندهی اسکان گردشگران از 2 سال پیش به جامعه هتلداران واگذار شده است، گفت: جامعه هتلداران استان فارس تلاش دارد تا شرایط مناسبی برای اسکان گردشگران داخلی و خارجی فراهم کند. 

سیادتان با بیان اینکه منازلی که برای این طرح انتخاب می‌شوند باید شرایط مناسب را داشته باشند، افزود: پس از دریافت مشخصات ابتدایی خانه‌های مورد نظر، بازرسان ویژه جامعه هتلداران این مکان‌ها را لحاظ گوناگون مورد بازرسی قرار می‌دهند و پس از تائید بازرسی‌ها مجوز لازم به متقاضیان داده می‌شود. 

رئیس جامعه هتلداران استان فارس درباره مجوزهای دائمی یا موقت این خانه‌ مسافرها عنوان کرد: در شهر شیراز به مکان‌هایی که در مرکز شهر و نزدیکی هتل‌ها باشند، مجوز موقت داده می‌شود اما مکان‌هایی که دور از هتل‌ها باشند مجوز دائمی نیز داده می‌شود. 

وی اظهار داشت: این طرح در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود و کسانی که متقاضی باشند می‌توانند پروانه دائم دریافت کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها