خبرهای داغ:

آثار همایش ریحانه النبی(س) در قالب کتاب منتشر می‌‌شود

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی(س) گفت: جدیدترین آثار داستان و شعر ارسال شده به همایش ریحانه النبی(س) در قالب کتاب منتشر و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

خلیل شفیعی با اشاره به ارسال 65 داستان و داستان کوتاه و 215 قطعه شعر به دبیرخانه همایش ملی ریحانه النبی(س) اظهار داشت: علاقه‌مندان تا 19 بهمن فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند. 

وی با بیان رضایت از آثار ارسالی گفت:  جدیدترین آثار داستان و شعر ارسال شده به همایش ریحانه النبی(س) در قالب کتاب منتشر و در روز اختتامیه رونمایی می‌شود. 

دبیر اجرایی  همایش ملی ریحانه‌النبی(س) با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با متولیان فرهنگ و هنر افزود: فراخوان شرکت در همایش در همه استان‌ها از طریق متولیان فرهنگ و هنر ارسال شده و انتظار است که هنرمندان آثار ارزشمند خود را برای حضور در این همایش ارسال کنند. 

شفیعی با اشاره به شرکت پیشکسوتان و نامداران عرصه ادبیات در این همایش بیان کرد: برای نخستین بار داوری آثار در 2 بخش جداگانه جوانان و پیشکسوتان صورت می‌گیرد تا فضایی برای بروز و تشویق جوانان فراهم شود. 

وی با اشاره به استفاده از فضا مجازی برای ارتباط بیشتر با هنرمندان عنوان کرد: با راه‌اندازی 4 گروه و کانال تلگرامی کارگاه‌های آموزشی مجازی نیز راه‌اندازی شده است. 

دبیر اجرایی  همایش ملی ریحانه‌النبی(س) با اشاره به انتشار کتاب « بهشت ارغوان» درباره زندگی حضرت زهرا (س) گفت: این کتاب به نویسندگی بوکمال عراقی و ترجمه ابوالقاسم حسینی ژرفا از بهترین آثار داستانی و ادبی درباره زندگی حضرت زهرا(س) است و نسخه پی دی اف آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. 

شفیعی بیان کرد: این کتاب به نویسندگان و شاعران جوان برای خلق اثر کمک می‌کند و در برنامه اختتامیه نیز نسخه‌هایی از این کتاب در میان متقاضیان توزیع می‌شود. 

وی از برنامه تقدیر از نویسنده و مترجم این کتاب در برنامه اختتامیه خبر داد و گفت: تلاش بر این است که این همایش سرآغازی برای تداوم این حرکت باشد و نقشه راهی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت به ویژه حضرت زهرا (س) باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار