خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر گرگاب:
نماینده ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه، با اشاره به خسارت مالی ‏‏۳۲۴ هزار میلیارد تومانی فتنه ۸۸ برای کشور، گفت: به تعبیر رهبر انقلاب بزرگترین خسارت فتنه ۸۸ تغییر فرهنگ خدمتگزاری به قدرت طلبی در انتخابات است که اصلاح آن سال ها زمان نیاز دارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۵۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرگاب، با اشاره به مقام والای حضرت معصومه (س)، گفت: طبق روایات ما ایشان مقام شفاعت دارند.
حجت الاسلام جواد احمدی با بیان اینکه مطابق تعالیم قرآن باید روز‌های خاص و ویژه را به یاد مردم بیاوریم، افزود: در این بازخوانی ایام الله نشانه‌های ویژه‌ای برای مردم وجود دارد و ما نباید اتفاقاتی مانند فتنه ۸۸ و حماسه نهم دیماه را فراموش کنیم، چرا که این یادآوری برای آینده ما مفید است و اعتماد به نفس خوبی به ما برای ایستادگی در برابر فتنه‌ها می‌دهد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره پشت پرده‌های فتنه ۸۸، خاطرنشان کرد: هنوز جای کار زیادی برای تحلیل و تبیین و روشن کردن زوایا و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ وجود دارد، دشمنان گرچه با محاسبات خیلی دقیق فتنه را طراحی کرده بود، اما ملت ایران را نیز درست نشناخته بودند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه‏ حرکت انقلاب اسلامی را همواره مانعی بر سر راه منافع استکبار دانست و تصریح کرد: به همین دلیل استکبار از همان ابتدای حرکت در قبل از انقلاب تا همین امروز لحظه‌ای دست از توطئه علیه انقلاب و ملت ایران بر نداشته است.
جواد احمدی با اشاره به برآورد ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی خسارت مالی فتنه ۸۸ برای کشور، اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند: انتخابات برای خدمت به مردم بود، اما دشمن ادبیات انتخابات را تغییر داد و ضربه بزرگ فرهنگی به ملت زدند و انتخابات را به رقابت برای کسب قدرت تبدیل کردند، رهبر انقلاب فرمودند: سال‌ها زمان می‌خواهد تا این فرهنگ غلط دوباره اصلاح شود و به ادبیات خدمتگزاری برگردد.
وی ‏ایمان و اعتقاد مردم به اصول انقلاب را عامل مهم پیروزی نهم دیماه ۸۸ دانست و گفت: متأسفانه عده‌ای از مسئولان در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون خودشان را محور انقلاب فرض می‌کنند، اما مردم در سال ۸۸ نشان دادند که شخصیت‌ها برایشان محور نیستند و در نهایت به فتنه گران پشت کردند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه‏ با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره افرادی که سال‌ها مدیریت کشور را در دست داشتند و امروز به اپوزیسیون نظام تبدیل شده اند، ابراز کرد: مردم تا زمانی از این افراد تبعیت می‌کنند که در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلام گام بردارند و اگر احساس کنند این افراد از مسیر حق خارج شده اند دیگر روی خوش به آن‌ها نشان نخواهند داد.
حجت الاسلام احمدی ‏با بیان اینکه بصیرت عامل مهم حرکت انقلابی مردم در برابر فتنه‌ها و افراد منحرف است، گفت: در طول تاریخ اسلام افراد ریشه داری با سابقه‌های طولانی وجود داشته اند که امیرالمؤمنین وقتی انحراف و ثروت اندوزی آن‌ها را مشاهده کردند، آن‌ها را طرد و عزل کردند و شریح قاضی از جمله آن افراد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها