سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی بود و ما بانوان بسیجی استان اردبیل با بصیرت کافی در راستای تفکر و عملکرد اسلامی، حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولایت مطلقه فقیه اعلام می‌داریم.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

۹ حماسه ۹ دی تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه امریکایی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تکرار تاریخ اسلام است در طول انقلاب شکوهمند اسلامی امام و امت صحنه های ماندگار و بی بدیل ثبت کرده اند. که همگی الگویی است که ائمه معصومین (ع) در مواجهه با شرک و کفر برای ما ترسیم کرده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان بیان کرد: در 9 دی ، مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تداوم راه حسینی و عاشورایی حماسه دیگر در تاریخ خلق کردند. و به یاوه گویان و دشمنان اعلام کردند خط انقلاب خط سرخ عاشوراست.

وی افزود:خط انقلاب اسلامی هر باطلی را پس می زند و حقانیت و روشنایی آن به حدی است که دشمنان به حقانیت آن اذهان می دارند. ملت فهیم و آگاه و بصیر ایران اسلامی لبیک گوی ولایت و شهیدان بوده و همچنان به تداوم این راه پافشاری دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه نفاق امروز صدها برابر پیچیده تر از صدر اسلام است.

وی گفت: حماسه 9 دی تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه امریکایی بود و ما بانوان بسیجی استان اردبیل با بصیرت کافی در راستای تفکر و عملکرد اسلامی ، حمایت و پشتیبانی خود را از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولایت مطلقه فقیه اعلام می داریم.

وی عنوان کرد: زنان با بصیرت و انقلابی ما همواره در تربیت جوانان متعهد مصمم و با استقامت بوده و با تربیت نیرو های ولایت مدار در مهار فتنه پیش قراولند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار