خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه اقلید:

هنوز فتنه در کمین نشسته است /پیشگامی مردم از خواص با خلق حماسه 9 دی

جانشین فرمانده سپاه اقلید گفت: در سال 88 زمانی که بسیاری از خواص برای رسیدن به راه صواب در حال حساب کتاب و تردید بودند، مردم یک گام جلوتر از آن‌ها با اطاعت از ولایت‌فقیه در مقابل فتنه گران و مهره‌های سوخته استکبار و سران فتنه ایستادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

مهدی صالحی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: امروز کمتر کسی است که کلمه فتنه را بارها نشنیده و با این واژه آشنایی نداشته باشد اما ویژگی فتنه این است که موجب سردرگمی و غبارآلودگی جامعه می‌شود و تشخیص حق از باطل را دشوار می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از هشت سال هنوز عده‌ای نتوانسته‌اند حقیقت اینکه در سال 88 چه بر سر کشور، نظام و انقلاب گذشت را درک کنند تصریح کرد: اگر عنایت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و درایت مقام معظم رهبری نبود این فتنه می‌توانست کشوری بزرگ‌تر و قوی‌تر از ایران را نیز به فروپاشی بکشاند اما به فرمایش رهبر معظم انقلاب «دشمن محاسبات دقیقی کرده بود منتها محاسباتش غلط از آب درآمد چون ملت ایران را نشناخته بود».

صالحی عنوان داشت: زمانی که بسیاری از خواص برای رسیدن به راه صواب در حال حساب کتاب و تردید بودند، مردم یک گام جلوتر از آن‌ها با اطاعت و تبعیت از ولایت‌فقیه در مقابل فتنه‌گران و مهره‌های سوخته استکبار و سران فتنه ایستادند و به این فرمایش پیامبراکرم(ص) که «اگر پس از من اهل بدعت و شبهه‌افکنان در دین را دیدید از آن‌ها بیزاری بجویید و لعن کنید تا جرئت نکنند دین شما را فاسد کنند»، عمل کردند.

جانشین فرمانده سپاه اقلید با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی به توهین‌کنندگان به مقدسات و اصل ولایت‌فقیه و افرادی که این‌ها را امت خداجوی می‌خواندند، نه گفتند و از آن‌ها برائت جستند گفت: ای کاش برخی از خواص نیز در راستای فرمایش پیامبر(ص) مبنی بر اینکه «هرگاه بدعت‌ها در امت من ظاهر شد، بر عالمان واجب است که علم خود را اظهار کنند و...»، به تکلیف خود عمل می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هنوز امام ما، ندای «این عمار» سر می‌دهند به معنی این است که به تکلیف خود عمل نکرده‌ایم.

صالحی افزود: اگر مردم در هر انتخاباتی دلهره و انتظار ناآرامی دارند، نااهلان در مسندهای حکومت از بیت‌المال مسلمانان ارتزاق و زیر بیرق استکبار خوش‌خدمتی می‌کنند، هواپرستی و زیاده‌خواهی عده‌ای کام مردم را تلخ کرده است و ...، یعنی اینکه هنوز فتنه در راه و خطر نفوذ دشمن جدی است.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در پایان سخن خود با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، سایبری، سیاسی، فرهنگی و فکری، جریانی و... بیان داشت: تا زمانی که نفوذ هست فتنه نیز وجود دارد و تا فتنه هست یعنی اینکه دین شهدا و مردم ادا نشده و ازاین‌رو باید مراقب نفوذ دشمن باشیم.

صالحی از تجمع بزرگ حامیان ولایت شهرستان اقلید ساعت 9 و نیم صبح روز شنبه در مصلای نماز جمعه این شهر خبر داد و بیان داشت: این آئین با سخنرانی سردار سیدعلیرضا ربیعی معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار