خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت است

امام جمعه کرمانشاه، حماسه ۹ دی را نماد بصیرت ملت ایران دانست و گفت: در این روز مردم پاسخ دندانشکنی به فتنه گران دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با توصیه همگان به تقوا و پزهیزگاری، اثرات تقوا در زندگی افراد را تشریح کرد.

 

وی نتیجه تقوا و پیشه کردن آن در ابعاد مختلف زندگی افراد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بر تقوا و پرهیزگاری در تمام مراحل زندگی تاکید کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه بر نقد منصفانه در جامعه تاکید کرد و گفت: اینگونه نقد جایز است و نباید نقد همراه با توهین و غیرواقعی باشد.

 

وی به مراحل مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های زیادی ریخته شده است،

 

آیت الله علما  تاکید کرد: همه ما باید برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنیم.

 

وی اشاره ای نیز به مناسبت های هفته داشت و گفت: فردا ۹ دی ماه مصادف با حماسه ۹ دی ملت با بصیرت ایران است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه یادآور شد: فتنه ۸۸ با هدایت دشمنان و با هدف براندازی نظام اسلامی توسط فتنه گران انجام شد اما مردم در حماسه ۹ دی پاسخ دندانشکنی به این فتنه گران دادند.

 

وی ۹ دی سال ۸۸ را نماد بصیرت ملت اسلامی دانست و گفت: در سال ۸۸ دشمنان خارجی براندازی نظام اسلامی را دنبال کردند اما برخی عوامل داخلی نیز آنها را همراهی کردند.

 

آیت الله علما تاکید کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد احدی به مقدسات و ارزش های اسلامی اهانت کند.

 

وی افزود: فتنه‌گران با تخریب اموال عمومی موجب شدند برای مدتی کشور در تلاطم و آشوب خیابانی قرار بگیرد و  علاوه بر لطمات و خسارات، در مسیر اهداف پلید دشمن گام برداشته  صدمات اقتصادی زیادی به کشور وارد کردند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن همواره به‌دنبال ایجاد فتنه‌های جدید و ضربه زدن به ملت ایران است و از روش های چون آسیب به ارزش های دینی و انقلاب این اهداف را دنبال می کند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به موارد ذکر شده مراقبت و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان الزامی است و پیروی از ولایت فقیه می تواند منجر به خنثی شدن  نقشه‌های دشمنان شود.

ارسال نظرات