خبرهای داغ:
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور:
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در جمع علما و روحانیون شاهرود گفت: به راستی‌که حماسه ۹ دی‌ماه «یوم‌الله» محسوب می‌شود و حماسه ۹ دی نعمتی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسن نبوی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور علما و روحانیون شهرستان شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهر اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه باید زنده نگه‌داشته شود.
وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی در سال ۸۸ تیر خلاصی به همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و فریب‌خوردگی‌ها بود، تصریح کرد: با وجود این اتفاقات به راستی‌که حماسه ۹ دی‌ماه «یوم‌الله» محسوب می‌شود و حماسه ۹ دی نعمتی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
نبوی تاکید کرد: در جریان فتنه، رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تنه در مقابل آن همه هجمه‌ها، صدمات و حمله‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی و برای مردم روشنگری و بصیرت افزایی کردند.
حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم، با تشریح درس‌ها و عبرت‌های حماسه ۹ دی گفت:: حماسه ۹ دی همه اقشار ملت ایران را به صحنه آورد چراکه خط قرمز‌های دین و نهضت عاشورا مورد تعرض برخی قرارگرفته بود.
حجت الاسلام امینی افزود: بصیرت و دشمن شناسی و اقدام به موقع از درس‌های مهم فتنه سال ۸۸ بنابراین باید دشمنان را شناخت و با ابزار مناسب با آنان به مبارزه پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها