خبرهای داغ:

پشتیبانی از ولایت فقیه، رمز ایستادگی کشور در حماسه ۹دی بود

رئیس مجمع مرکزی بسیج عشایری آذربایجان غربی، افزود: یوم ا... نهم دیماه ۸۸، انقلابیون و دلسوزان نظام را هوشیارتر، متحدتر و منسجم تر کرد و در عین حال دشمنان و استکبار جهانی را ناامید از هرگونه ترفند و فتنه کور نمود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "دکتر رضا قادری" رئیس مجمع مرکزی بسیج عشایری آذربایجان غربی و نخبه عشایری قوم کرد در گفتگویی با اشاره به حماسه ۹ دی، روز "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت"، افزود: در ۹دی ۸۸ لبیک و تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب توسط نسل تازه و جوان، تداعی گر عهد و پیمان با امام خمینی (ره) توسط نسل اول در آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حماسه ۹ دی، گفت: یوم ا... نهم دیماه ۸۸، انقلابیون و دلسوزان نظام را هوشیارتر، متحدتر و منسجم تر کرد و در عین حال دشمنان و استکبار جهانی را ناامید از هرگونه ترفند و فتنه کور نمود.

رئیس مجمع مرکزی بسیج عشایری آذربایجان غربی با اشاره به ابعاد اجتماعی این حماسه، تصریح کرد: این حماسه از بعد اجتماعی آرایش و جهت گیریهای بین حق و باطل را مشخص و چهره ظالم در لباس مظلوم را نمایان کرد آنچنان که صف بندی بین از پاافتادگان و خسته شدگان از ادامه آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب را از دلسوزان نظام مشخص و آشکار نمود.

وی، همچنین به ابعاد بین المللی این حماسه اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی، مجددا بر رهبریت بلا منازع مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) و فصل الخطاب بودن معظم له در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی ایران و نظام صحه گذاشت و ایدئولوژی انقلاب اسلامی را بر قطب بندیهای رایج سیاسی و جهانی تحمیل کرد.

رئیس مجمع مرکزی بسیج عشایری آذربایجان غربی، ابعاد سیاسی این حماسه را مشارکت و صفوف فشرده امت و ملت در دفاع از کیان سرزمینی و دستاوردهای خون پاک شهدا، بیان کرد و افزود: حماسه ۹ دی، فکر وقوع هر گونه کودتا و انقلاب مخملی و رنگی در ایران را نقش بر آب کرد.

این مقام مسئول، رمز موفقیت حماسه ۹ دی را اطاعت محض و بدون شک و تردید از ولایت فقیه عنوان کرد و بیان داشت: دشمن همیشه در کمین است تا اختلاف افکنی بین اقوام داشته باشد و توطئه های خود را عملی نماید که مهمترین پیامی را که از حماسه ۹ دی می توان نتیجه گیری کرد این است که رمز ماندگاری و ایستادگی کشور، حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی، اطاق فکر مسایل راهبردی و مدیریت استراتژیک نظام جمهوری اسلامی می بایست بعنوان چشم بینا عمیق تر، آگاه تر و هوشیارتر عمل نمایند تا دیگر شاهد فتنه ای همچنون فتنه ۸۸ نباشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار