خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: نظام جمهوری اسلامی از آغاز با موجی از تهدید و فتنه ها روبرو شده و هدف اصلی طراحان و بازیگران آن ساقط کردن نظام و ایجاد انحراف در گفتمان اصیل انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

حجت السلام شجاعی مهر به مناسبت فرا رسیدن حماسه نه دی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : نظام جمهوری اسلامی از آغاز با موجی از تهدید و فتنه ها روبرو شده و هدف اصلی طراحان و بازیگران آن ساقط کردن نظام و ایجاد انحراف در گفتمان اصیل انقلاب بود .
وی ادامه داد : فتنه ها نشان می دهد که ماهیت همه یکی است ولکن تفاوت آنها در نوع و شدت و چگونگی مواجهه با آن بوده ابعاد و عمق آن ولکن فتنه 88 ام الفتنه ها و مبارزه با آن نیز خلق حماسه نه دی را در برداشت .
وی ابراز داشت : انقلاب اسلامی عامل تحولات سیاسی اجتماعی شد ، لذا چنین و چرائی دشمن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی به این واقعیت بر می گردد .
حجت السلام شجاعی مهر افزود : بی ثبات سازی سیاسی و امنیتی بر پایه تعصبات قومی و مذهبی از جمله آنها غائله کردستان ، غائله گنبد و آذربایجان و آشوب های سیستان بلوچستان و فتنه های ملی مذهبی و لیبرالهای ماجرای منتظری و هشت سال دفاع مقدس ، فتنه 88 و تحریم ها نقطه مشترک و مهم در این فتنه ها جریان مقابله با آنها بوده که سپاه بعنوان پاسدار انقلاب سرافراز و پیروز همه این میدانها بوده .
وی اذعان داتشت : فتنه 88 مبتنی بر الگوی تجربه شده در موفق غرب در کودتاهای مخملی و براندازی رژیم های سیاسی و جایجایی قدرت بویژه در بستر انتخابات ریاست جمهوری و ظرفیتهای آن ، از نظر شیوه ها و ابزار ها و هم از حیث بازیگران محلی منطقه ای و بین المللی و نوع رفتار و اقدامات آن و نیز از نظر آثار و هزینه ها در بعد داخلی و خارجی و پیچیدگی ها و مختصات متفاوت و متمایز از فتنه های بعد از انقلاب بود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : نکته مهم ای که نباید در فتنه 88 از نظر دور بماند ، اول اینکه دشمنان هوشیارانه و فرصت طلبانه و با آگاهی و هماهنگی های وارد عرصه شدن و دوم علی رقم تذکرات و هوشیاری که مقام معظم رهبری انقلاب به مسئولین و جریانهای فعال در کشور می دادند ، غفلت مسئولین و خواص از این حرکت و جریان خطرناک بود که هزینه های زیادی را روی روش انقلاب گذاشت و شیرینی یک حماسه بزرگ مثل انتخابات در کام مردم و رهبری تلخ کرد . نه دی خط بطلان برنامه های و زیاده خواهی های جریان فرصت طلب بود که با گرفتن ماهی از آب گل آلود فتنه به پا کردند .
این مسئول ادامه داد : بعضی جریانات وابسته و دست نشانده قدرت طلب دستاوردهایی برای نظام داشت و برای مدتی نظام را بیمه کرد و از جمله آن ها تقویت خودباوری ملت ایران و نمایش ظرفیت بالای معنوی و بصیرتی مردم و حساسیت و عرق دینی و ملی مردم ایران ، صحنه اتحاد و همدلی و انسجام اسلامی فارغ از جناح های سیاسی ، اثبات نظریه ناکارآمدی غرب گرایان و افزایش جایگاه مردم و نظام بود .
وی در پایان ابراز داشت : از جمله ویژگی های حماسه عظیم نه دی آشکار شدن دست قدرت ، گامی بلند در جهت تحقق اهداف مقدس نظام و انقلاب ، گستردگی و وسعت مردمی بودن آن ، خودجوش بودن ، ظرفیت اجتماعی نظام ولایی غیر مترقبه و ناگهانی به موقع و بجا ، مبتنی بر معرفت دینی و غیرت شور مکتبی مردم و مبتنی بر شعار ها و پیام های دینی انقلاب یعنی شعار های و آرمان های عاشورایی و حفظ آن بود .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها