فرمانده سپاه جلفا 9 دی را روز وفاداری ملت انقلابی ایران به نظام و ولایت عنوان و بیان کرد: 9 دی‌ماه یک مناسبت تاریخی و تجلی لطف خدا و قدرت‌الهی بود که با حرکت ماندگار ملت انقلابی در تاریخ ایران ثبت شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مردم با حضور خود در 9 دی، از انقلاب، رهبری و ولایت فقیه به دفاع برخواسته و نشان دادند که همچنان با اعتقاد قلبی، پای ارزش‌های انقلابی خواهند ایستاد و هرگز نباید از فتنه و فتنه‌گران غافل شویم چراکه دشمنان این نظام، هیچ‌گاه بیکار ننشسته‌اند و تلاش دارند با تطهیر فتنه و فتنه‌گران، فتنه را به فراموشی بسپارند.

وی با بیان این که بصیرت، عنصر بسیار مهمی است خاطرنشان کرد: نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، همواره با دو عنصر غفلت و بصیرت روبرو بوده و در همه عرصه ها با تکیه بر بصیرت، توانسته از چالش ها و بحران ها عبور کند و ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب ها نیز غفلت و بی بصیرتی بوده است.

شریفی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با الهام و تاسی از مکتب عاشورا، نهضت کربلا و رهنمودهای پیامبرگونه رهبر انقلاب در برابر دشمنان انقلاب قد علم کرده و آتش فتنه را خاموش کردند.

شریفی اضافه کرد: اتفاقات 8 ماه فتنه‌گری به‌خصوص عاشورای 88 اگرچه برای همه عاشقان اهل بیت‌(ع) بسیار دردناک بود ولی پرده‌های دروغ و نقاب‌های نفاق را از چهره‌های دشمنان برانداخت و توطئه‌های آن ها را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنانش به مراسم 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: امت حزب الله و ولایت مدار جلفا با حضور باشکوه و حماسی خودشان به دشمنان این انقلاب نشان خواهند داد که تا پای جان، وفادار آرمان های والای این انفلاب، امام راحل، شهدا و ولایت خواهند بود.          

ارسال نظرات