خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه صبح امروز با حضور فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم مشکلات عمده مسلمانان را در طول تاریخ عدم داشتن بصیرت دانست و اظهار کرد: کشف حقیقت تنها با چشم سَر میسر نمی‌شود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هر عصری به شیوه‌های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند و درحال حاضر که عصر ارتباطات بوده و دسترسی به تمامی نقاط دنیا به آسانی صورت می‌پذیرد بنابراین از طریق فضاهای مجازی و ماهواره تبلیغاتی انجام می‌شود که عامل مهم سوق جوانان به سوی سست شدن باورها که اعم از باورهای ادراکی و باورهای احساسی است می‌شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با بازخوانی تاریخ به رهبران تأثیرگذار جهان اشاره کرد و یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) از جمله رهبرانی است که مردم را در کنار یکدیگر متحد کردند و هرگز مفتون تبلیغات سوء دشمن نشدند.
نعمت‌الهی رهبری را رکن رکین انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: اگر دشمن موفق شود به آن ضربه بزند انقلاب اسلامی را به مخاطره خواهد انداخت.
وی با ابراز امیدواری یادآور شد : وظیفه همه آحاد ملت این است که با کسب بصیرت انقلابی و دینی از رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت فقیه پیروی و حمایت کنیم.
گفتنی است که، در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و پوستر حماسه 9 دی ماه برگزار شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها