خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

عمل ما باید شرح اسلام محمدی باشد

امام جمعه اقبالیه اذعان کرد: ما باید به صورت عملی و غیرزبانی افراد را به اسلام و انقلاب دعوت کنیم و نسبت به اسلام آمریکایی و گروهک‌های تروریستی چون داعش که با نام اسلام در صحنه خودنمایی می‌کنند هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

حجت‌الاسلام فاطمیان امام جمعه شهرستان اقبالیه، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت شناخت صحیح اسلام به همه جهانیان اظهار کرد: در بسیاری از کشورهایی که ادعای اسلام دارند ملت‌ها به دنبال اسلام واقعی‌اند ولی دولت‌ها عموما غلامان حلقه به گوش سران قدرت و تحت سلطه استکبار جهانی هستند.
وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که " ما انقلاب را به همه جهانیان می‌رسانیم" تصریح کرد: با نگاهی به منطقه می‌بینیم که امروز پیام اسلام به بسیاری از کشورها رسیده و مردمان مصر، لیبی و بحرین فریادهای آزادی‌خواهانه سر داده‌اند.
امام جمعه شهرستان اقبالیه با اشاره به سخنان اهل‌بیت که برگرفته از آیات الهی است، مطرح کرد: ما باید به صورت عملی و غیرزبانی افراد را به اسلام و انقلاب دعوت کنیم و نسبت به اسلام آمریکایی و گروهک‌های تروریستی چون داعش که با نام اسلام در صحنه خودنمایی می‌کنند هوشیار باشیم.
فاطمیان اسلام را مطابق با فطرت آدمی عنوان کرد و افزود: همانطور که در قرآن و روایات آمده است دین اسلام کامل‌ترین دین و مطابق با نیازهای فطری انسان‌ها بوده لذا افراد به طور فطری نیاز به اسلام ناب محمدی را در خود احساس خواهند کرد.
وی دین را به معنای شرح وظایف و دستورات زندگی دانست و با اشاره به حدیث ثقلین تشریح کرد: قرآن کامل‌ترین کتاب‌ها و دربرگیرنده بهترین برنامه‌ها است و اهل‌بیت پیامبر مفسران واقعی این کتاب آسمانی هستند لذا تا زمانی که مسلمانان به این دو تمسک می‌جویند هرگز گمراه نخواهند شد.
امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امامان بوده و شیوه ایشان همان شیوه انبیای الهی است و باید بدان توجه شود.
وی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: برای دستیابی به اسلام واقعی باید همه افراد و به ویژه دانشجویان در مسیر تعیین شده از سوی رهبر انقلاب که برگرفته از شیوه و سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است گام بردارند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار