خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

دشمنان در فتنه 88 انقلاب و ولایت فقیه را هدف قرار دادند/9 دی خط بطلانی بر فتنه بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در فتنه 88، انتخابات یک بهانه بود و در این فتنه اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی با اشاره به ضرورت تبیین کارآمدی نظام دینی اظهار کرد: کارآمدی این نظام باید در کشور تبیین شود تا مردم امیدوار شوند، با وجود انواع فتنه‌گری‌های دشمن، آنها در ایران راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه  نظام متکی به مردم همواره استوار خواهد بود داد: فتنه سال 88 با راهپیمایی 9 دی به پایان رسید، براساس اسناد 15 سال برای راه اندازی فتنه 88 زمان صرف شد و یک تظاهرات بزرگ این فتنه را از بین برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: در فتنه 88، انتخابات یک بهانه بود و در این فتنه اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هدف قرار گرفت.

لطفی روشنگری رهبر معظم انقلاب را موجب شکست فتنه 88 دانست و تصریح کرد: رسالت امروز ما، بیان حقایق است، دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی دست به توطئه‌های زیادی زد، چون فرهنگ اسلامی موجب اضمحلال آمریکا خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن از هر امکاناتی برای از بین بردن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فتنه 88 از جمله توطئه‌های دشمن طی چهار دهه اخیر برای از بین بردن نظام اسلامی در ایران بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: برخی از دین به عنوان ابزار برای توجیه کارهای خود استفاده می‌کنند، این در حالی است که باید کارهای خودمان را با دین تطبیق بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی خود را انقلابی می‌دانند و از خط امام دم می‌زنند، اما سخنانی برخلاف باورهای امام خمینی(ره) می‌گویند، این یک اشتباه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار