نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

کاهش بودجه قرآنی ایراد در مجموعه دولت را نشان می دهد

اقبال محمدیان گفت: متاسفانه شاهد کاهش چشمگیر بودجه سال 97 در حوزه فرهنگ و قرآن بودیم که این یک ایراد کلی به مجموعه دولت است که به این مهم کمتر توجه کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: واقعا امروز یکی از ضروریات ما و یکی از مسائلی که می تواند باعث توسعه زیرساخت های کشور در همه زمینه ها شود توجه ویژه به مسائل فرهنگی خصوصا فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: متاسفانه شاهد کاهش چشمگیر بودجه سال 97 در حوزه فرهنگ و قرآن بودیم که این یک ایراد کلی به مجموعه دولت است که به این مهم کمتر توجه کرده است. هر چند در زمینه های دیگر هم ما شاهد کاهش اعتبارات بودیم ولی علی رغم سیاست گذار ی کلان و تاکید مقام معظم رهبری آنچه شاهدش بودیم افزایش بودجه جاری است که این یک آسیب جدی برای کشور است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هم به موضوع کاهش بودجه فرهنگ و حوزه قرآنی معترض هستیم و تلاش می کنیم در صحن مجلس روی این مسئله کار کنیم و در بحث افزایش اعتبارات مسائل فرهنگی در حوزه فرهنگ و آموزه های دینی انشاء الله بتوانیم گام مثبتی برداریم.

 

ارسال نظرات