خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در مراسم بزرگداشت ۹ دی شاهرود تاکید کرد: اگر انقلاب به قله افتخار رسیده و می‌خواهیم سربلند بماند و دشمنان را پشت سر بگذاریم، چون همیشه باید حضور در صحنه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی که با حضور گسترده اقشار مختلف شاهرود و مسئولین در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم به همت شرکت کنندگان در مراسم با بیان اینکه مردم شاهرود در همه جا پیشقدم هستند گفت: در فتنه ۸۸ هم مردم شاهرود در ۷ دی ماه به پا خواستند و حماسه آفریدند و بعد در ۱۱ دی ماه ۴۰۰ نفر در نمازجمعه تهران شرکت کردند و کفن پوش شدند که آیت الله جنتی تقدیر کرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم شاهرود انقلابی بوده و هستند افزود: اگر انقلاب به قله افتخار رسیده و می‌خواهیم سربلند بماند و دشمنان را، چون همیشه پشت سر بگذاریم باید در صحنه حضور داشته باشیم.
حسین پور تصریح کرد: حضور در صحنه حتی مشکلات را بیشتر حل خواهد کرد و باید بصیرت را در این میدان حفظ کنیم.
در این گردهمایی که با پخش کلیپی از اتفاقات فتنه ۸۸ و حماسه آفرینی مردم شاهرود در حماسه ۹ دی آغاز شد، علی اکبر نظری شاعر و مداح هم در این مراسم به خواندن ابیاتی در وصف حماسه ۹ دی و محکوم کردن اقدامات فتنه گران پرداخت و در رثای حضرت معصومه (ص) مرثیه خوانی خواند و یک سرود نیز همخوانی شد.
در این مراسم پرشور مردم با سر دادن شعار‌هایی فتنه گران را محکوم کردند و بر پشتیبانی از ولایت تاکید کردند.
در این مراسم، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، ائمه جمعه شاهرود و رودیان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان، مسئولین ادارات استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم به همت گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود ایستگاه صلواتی برپا و از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه شاهرود و همکاری پایگاه‌های بسیج امام موسی کاظم (ع) و مبارکه و هیات امناء حسینیه مدرسه قلعه شاهرود و ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها