خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن (ع) قزوین:

جلوه های بیعت و بصیرت در همبستگی نهم دی نمایان بود

فرمانده سپاه امام حسن (ع) قزوین گفت: در روز نهم دی ماه مردم بار دیگر با ولایت بیعت کردند و با انسجام و همبستگی آرمان های انقلاب و شهدا را مرور کردند و این جلوه های زیبای همبستکی و وحدت ملی بود
کد خبر: ۸۹۶۸۶۹۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه داود بهرامی فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) در یکی از مدارس دخترانه قزوین ضمن اشاره به فتنه ۸۸ بیان کرد: مسلمانان از صدر اسلام به دلیل عدم بصیرت و صبر و تحمل با مشکلات زیادی مواجه بوده اند‌.
وی گفت: این مشکل تا امروز نیز دامنگیر ما بوده و راه مقابله با این معظل بالا بردن سطح بصیرت توأم با صبر است و بصیرت زمانی به وجود می آید که ما به موضوع واقف باشیم و با علم و آگاهی و بینش و تفکر همراه باشد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بصیرت یعنی این که دشمنان خود را بشناسیم زمانی که ترامپ اعلام کرد که اسلام را حذف خواهد کرد٬ در واقع سعی کرد تا نوعی اسلام هراسی را در جهان ایجاد کند.
بهرامی افزود: دشمن در انتخابات ۸۸ سعی کرد که انقلاب اسلامی را ساقط و ریشه کن کند و بر همین اساس تلاش کرد که همه مردم را نیز با این این خواسته خود هم سو کند.
وی عنوان کرد: این دشمنان هنوز به این دیدگاه نرسیده اند که ما انقلاب کردیم تا از سلطه اجانب رها شویم و به استقلال برسیم و هر گز به دورانی که تحت سلطه بیگانگان بودیم باز نخواهیم گشت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اضافه کرد: هدف استعمارگران این است که همه کشورها را زیر سلطه خود قرار داده و تمام ثروت آنها را چپاول کرده و فرهنگ این کشورها که جهان سومی هستند را از بین برده و فرهنگ غرب را جایگزین آن کنند.
بهرامی ادامه داد: امروز دشمن جنگ تازه ای بنام جنگ نرم را وسیله اهداف خود قرار داده و به همین دلیل درصدد است تا از این طریق فساد و فحشا را گسترش داده و اسلام را کمرنگ کند. فتنه ۸۸ یکی از جلوه های کینه توزی دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل بود که نقشه آن در بیرون مرزهای ایران اسلامی طراحی شده بود.
وی خاطر نشان‌کرد: این نقشه ها مدت ها قبل طراحی شده بود و عده ای خواسته یا ناخواسته وارد بازی فتنه شده بودند که هدف آنها سرنگونی نظام با ایجاد شلوغی در خیابان ها و حمله به مساجد و بانک ها و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) بود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: در روز نهم دی ماه مردم بار دیگر با ولایت بیعت کردند و با انسجام و همبستگی آرمان های انقلاب و شهدا را مرور کردند و این جلوه های زیبای همبستگی و وحدت ملی بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها