جانشین سپاه پاسداران شهرستان نیمروز:

ایجاد اتحادملی، انسجام اسلامی و افزایش اقتدار ملی مهم ترین دستاورد ۹ دی است/ حرکت عظیم مردمی؛ تنها راه‌حل مقابله با فتنه ۸۸

جانشین سپاه پاسداران شهرستان نیمروز گفت: ایجاد اتحادملی، انسجام اسلامی و افزایش اقتدار ملی از جمله مهم ترین دستاوردهای نهم دی ماه است
کد خبر: ۸۹۶۸۶۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
سرگرد نکویی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در نیمروز ابراز داشت: ۹ دی روز بصیرت وتجدید میثاق امت با ولایت و مهر تائید ملت ایران به انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در روز ۹دی نقش ولایت برهمگان نمایان شد، ابراز داشت: در طول مدت هشت ماه فتنه گران ملت ایران رابه پرتگاه بردند اما در نهایت با بیداری و درایت ملت ایران این فتنه در نطفه خاموش شد.

سرگرد نکویی با عنوان اینکه روز نهم دی در تاریخ جاودانه ماند، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ حاصل برنامه‌ریزی چندین ساله‌ دشمنان و در ادامه‌ قضایایی چون فتنه‌ سال ۷۸ بود و علاج آن نیز حرکت عظیم مردمی همانند آنچه در ۹ دی سال ۸۸ رقم زده شد، بود.

جانشین سپاه پاسداران شهرستان نیمروز با اشاره به حرکت عظیم مردمی؛ تنها راه‌حل مقابله با فتنه ۸۸ بود، تاکید کرد: روح دیانت حاکم بر مردم؛ نقطه مشترک ۹ دی و حضور مردم در سال ۱۳۵۷ می باشد.

وی تصریح کرد: در قضیه‌ ۹ دى سال ۸۸ نکته اساسى که مرتبط با هویت و ماهیت انقلاب بود به وضوح نمایان شد، یعنى همان روحى که حاکم بر اصل انقلاب و حضور عظیم بى‌نظیر تاریخى در سال ۱۳۵۷ بود در ماجراى ۹ دى نیز نشان داده شد.

سرگرد نکویی خاطرنشان کرد: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم، افزایش اقتدار ملی عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و دشمنی با انقلاب تنها برخی از دست آوردهای داخلی ۹دی به شمار می رود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نیمروز در ادامه گفت: پیوند مردم و رهبری، تعمیق ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی،تقویت و ارتقا اعتماد عمومی به نقش بی بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ها در جامعه اسلامی از دیگر کارکردهای داخلی ۹ دی است.

وی با عنوان اینکه همه مردم و مسئولین باید امام را خوب بشناسند، دشمن شناس بوده و به لبخند دشمن اعتماد نکنند، اذعان داشت: مردم و مسئولان با تبیین و تشریح انقلاب اسلامی، اتحاد و وحدت داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار