حماسه بزرگ ۹ دی ماه صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج عشایری خراسان شمالی به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دیماه بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ»(انفال/۲۵)

 

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون ی را تجربه کرده است.

 

به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات حضرت بقیه الاعظم و راهبری ولی فقیه زمان تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند.

 

حماسه بزرگ ۹ دی ماه صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

 

تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهتزاز پرچم رفیع "ولایت مداری در مقابل بدخواهان و دگر اندیشان و فرصت طلبان بیگانه پرست " پیام مهم و ماندگار حماسه ۹ دی است.

 

حضور میلیونی و زمان‌شناسانه ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸، برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.

 

لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث، اتفاقات، حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.

 

سازمان بسیج عشایری استان خراسان شمالي

ارسال نظرات