ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالا همراه از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل بوده و کاهش تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : درراستای رسیدگی به تخلفات رانندگان ، شرکتها وموسسات حمل ونقل جاده ای کالا ومسافر درهشت ماهه نخست سالجاری جمعا 235 مورد درکمیسیونهای ماده 11 و12 رسیدگی شده است .

ایرج دست نشان افزود: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود ودرهشت ماهه نخست سالجاری 219 مورد درکمیسیون ماده 11 و16 مورد درکمیسیون ماده 12 دراین اداره کل مورد بررسی و صدور رای قرارگرفتند.

وی اظهارداشت: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالا همراه از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل بوده و کاهش تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: درراستای ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی نیزدرهشت ماهه نخست سالجاری 82مورد از تابلوهای غیرمجاز از حاشیه راه‎های برون‌‌شهری استان زنجان جمع‌آوری شده است زیرا  تابلوها  و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محورها؛ و بر‌اساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور صرفاً با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها و با مجوز اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده ای امکان پذیراست .

ارسال نظرات