خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: تشکيل شبکه ولايت خدمت بزرگي به عالم ولايت و دين است بنابراين بايد گسترش پيدا کند. اگر بخش‌هايي از سخنان بزرگان در اين شبكه مطرح شود بسيار مؤثر است.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: ایجاد شبکه ولایت نعمتی است و اقدام آیت‌الله مکارم شیرازی در پذیرش چنین مسؤولیتی ارزشمند است.

 وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) در سخنی فرمودند که عالم باید در هر عصر و زمانی خود را تطبیق دهد. امروز با  توجه به عصر فضای مجازی باید نسبت به ویژگی‌های آن آشنا باشیم و با زبان زنده روز نظر خود را ابراز کنیم.

این مرجع تقلید عنوان کرد: امروز به وسیله رسانه‌ها می‌توان سراسر دنیا را از پیام دین اشباع کرد بنابراین باید به زبان‌های مختلف رسالت و پیام خود را انتشار دهیم البته از نظر مالی و اجرایی به برنامه‌ریزی نیاز دارد.

وی یادآور شد: هر یک از حضرات مباحث و تفسیرهایی دارند که می‌توان آنها را ضبط و ثبت کرد و تذکرات علما به صورت گزینشی از تفسیرها به زبان‌های مختلف پخش شود و شبکه ولایت جامعیت پیدا کند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه گسترش وسایل ارتباطی سبب نزدیک شدن افراد مختلف شده است گفت: با پیشرفت دستگاه‌ها و رسانه‌ها راه‌ها نزدیک شده که این امر مسؤولیت علما را سخت‌تر می‌کند و باید با هر زبانی سخن خود را منتقل کنند.

وی عنوان کرد: تشکیل شبکه ولایت خدمت بزرگی به عالم ولایت و دین است بنابراین باید گسترش پیدا کند، اگر بخش‌هایی از سخنان بزرگان در این شبکه مطرح شود؛ بسیار مؤثر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها