فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: 9 دی هرگز فراموش نخواهد شد و همانند دیگر حماسه‌های ملت ایران در تاریخ ماند و ماندگار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۴۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران بار دیگر با خلق حماسه 9 دی، طومار دشمنان و فتنه را در هم پیچیدند.

وی نهم دی ماه را روز بیعت مجدد مردم با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به ویژه اصل ولایت فقیه دانست و افزود: ملت ایران در نهم دی ماه نشان داد که مردم نسبت به ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات خود بسیار حساس است و هر زمانی متوجه شود که گوشه‌ای از ارزش‌ها مورد تهاجم قرار گرفته با تمام توان به حمایت از اصول اصیل خود می‌پردازد.

سرهنگ پاسدار اکبری حماسه 9 دی را اوج بصیرت و ولایت‌مداری خواند و گفت: باید به درگاه خداوند شاکر باشیم که همواره مردمی بصیر و فهیم ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ملت ایران را در عرصه‌های مختلف حامی ولایت و انقلاب دانست و تصریح کرد: این ملت از نسل همان شهیدان دوران دفاع مقدسی است که تا پای جان در پاسداری از ارزش‌ها ایستادند و مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه با تأسی به شهیدان در همه عرصه‌ها موفق و پیروز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: پیام ۹ دی این بود که این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و هرکسی بخواهد با آرمان‌های امام و انقلاب در بیافتد جایی در این مملکت نخواهد داشت.

سرهنگ پاسدار اکبری تصریح کرد: 9 دی هرگز فراموش نخواهد شد و همانند دیگر حماسه‌های ملت ایران در تاریخ ماند و ماندگار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به بخشی از برنامه‌های اجرایی در این دهه در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: مراسم گرامیداشت این روز با سخنرانی سرتیپ پاسدار رستگارپناه مسئول مرکز مطالعات وتحقیقات سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) فردا دهم دی‌ماه ساعت 14در حسینیه امام خمینی(ره)، برگزاری نشست‌های بصیرتی در شهر میلاجرد در سطح پایگاه‌ها، برپایی نمایشگاه اقلام فرهنگی، برگزاری حلقه متربیان با موضوع 9دی، اکران فیلم و انتشار نشریه بصیرتی 9دی از اهم برنامه‌های دهه بصیرت در این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات