خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند گفت: در سال 88 زمانی که بسیاری از خواص برای رسیدن به راه صواب در حال حساب کتاب و تردید بودند، مردم یک گام جلوتر از آن‌ها با اطاعت از ولایت‌فقیه در مقابل فتنه گران و مهره‌های سوخته استکبار و سران فتنه ایستادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام حسن زاده اظهار داشت: امروز کمتر کسی است که کلمه فتنه را بارها نشنیده و با این واژه آشنایی نداشته باشد ولی ویژگی فتنه این است که موجب سردرگمی و غبارآلودگی جامعه می‌شود و تشخیص حق از باطل را دشوار می‌کند.

وی یادآور شد: ما در فتنه 88 شاهد بودیم که فتنه گران نه در حد یک حادثه معمولی بلکه در مقیاس بالاتر به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران بودند و هدف کلی آن ها از بین بردن نظام اسلامی و جایگزین کردن نظامی مبتنی بر سکولاریسم بی تفاوت نسبت به اسلام و دین بود.

حجت السلام حسن زاده بیان داشت: دشمن در فته 88 به دنبال رسیدن به سه هدف از جمله زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه و غیر ارزشی معرفی کردن انقلاب و رواج بی بند و باری و در بیان کلی تر اسلامیت نظام را به چالش بکشد.

وی اضافه کرد: در یوم الله نهم دی ماه سال 88 دست قدرت الهی و عظمت دین داری ملت ایران نمود پیدا کرد و پرچم عزت حسینی و تفکر ناب بر گرفته از نهضت عاشورا در مقابل فتنه گران تمام قد ایستاد و ملت به نگاه به امام حسین(ع) بیدار شدند و این حرکت عظیمت در تاریخ ایران اسلامی همچون برگ زرینی خواهد درخشید.

حجت السلام حسن زاده در پایان سخن خود با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، سایبری، سیاسی، فرهنگی و فکری، جریانی و ... بیان داشت: تا زمانی که نفوذ هست فتنه نیز وجود دارد و تا فتنه هست یعنی اینکه دین شهدا و مردم ادا نشده و ازاین‌رو باید مراقب نفوذ دشمن باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها