نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: روز ۹ دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت، عزت، آزادی و یوم‌الله تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز در همایش بزرگداشت ویژه گرامیداشت حماسه ۹ دی در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، بابیان اینکه روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز حضور عاشورایی ملت ایران است، اظهار داشت: روز ۹ دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت، عزت، آزادی و یوم‌الله تاریخ انقلاب است.
وی افزود: ۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود و روز بزرگ سرنوشت‌سازی است که می‌توان آن را انقلاب دوم نامید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ملت بصیر ایران مردمی هستند که چهل سال است زمان‌شناس هستند، ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و مردم بر تداوم انقلاب پافشاری می‌کنند.
وی بابیان اینکه حوادث مایه درس و عبرت است. عنوان کرد: برای درک عظمت حماسه ۹ دی باید چند مؤلفه را بازخوانی کرد، اولین مؤلفه شناخت فتنه و ریشه‌های فتنه، دوم بازیگران صحنه فتنه و مؤلفه سوم چگونگی مهار فتنه است.

وی گفت: حزب‌الله ایمان به خدا قیامت دارد و برخلاف موازین شرعی عمل نمی‌کند، حزب‌الله انحراف در عقیده و ریاکاری ندارد و آنچه انجام می‌دهد به‌عنوان وظیفه است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: این روزها به بهانه‌های گوناگون تجمع می‌کنند اما انسان‌های با بصیرت وظیفه خود را به‌خوبی می‌دانند، چراکه ریشه نظام آن‌قدر قوی است که با این باد خفیف هرگز نمی‌لرزد.


وی با اشاره به این‌که نظام اسلامی ما همه توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند، نظام اسلامی را نظامی الهی دانست و تصریح کرد: درست است که عده‌ای اختلاس و خیانت می‌کنند اما نظام ما برای خداست.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که درس ۹ دی درس بصیرت و هوشمندی است، تصریح کرد: باید مرز مردم و ضدانقلاب مشخص شود و ممکن است مردم خواسته داشته باشند، چراکه هوشمندی در برابر زر و زور توطئه دشمن پیام ۹ دی است.


وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا ضعیف‌تر از رئیس‌جمهورهای قبلی است، حمایت جمهوری اسلامی از مبارزان یمن آل‌سعود را به وحشت انداخته است و امروز جمهوری اسلامی در اغلب کشورها طرفدار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات