مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در سالن غدیر شهرستان سیریک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛صبح امروز مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در شهرستان سیریک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که به همت سپاه پاسداران و ادارات شهرستان سیریک برگزار شد سردار انگالی جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی در یایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت .

وی ضمن تبریک یوم الله 9 دی عنوان کرد: فتنه و فتنه گرها از همان آغاز رسالت پیامبر (ص) بودند و همیشه در طول تاریخ کسانی وجود داشتند که با حلیه گری و ایجاد فتنه سعی در برهم زدن آرامش ونظم جوامع اسلامی داشتند .

سردار انگالی تاکید کرد: فتنه سال 88 که توسط دشمنان خارجی و عمال داخلی آنها رقم خورد با بصیرت و هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شد و وقتی که مردم معترضی که نسبت به نتایج انتخابات در خیابانها حضورداشتند دیدند فتنه گرها مسئله انتخابات را بهانه ای برای از بین بردن نظام قرار دادند راهشان را از سران فتنه و ایادی آنها جدا کردند و وقتی که توهین و جسارت در روز عاشورا به ساحت ملکوتی سیدالشهدا (ع) شد همه مردم ایران به خیابانها آمدند تا به دشمنان ثابت کنند که ملت ایران هیچگاه از ولایت و رهبری واز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنخواهد داشت.

سردار انگالی با اشاره به تجمعات اخیر در بعضی از شهرها تصریح کرد: مردم مطالباتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود ولی این تجمعات نباید دستاویزی برای دشمنان برای ضربه زدن به نظام وانقلاب قرار بگیردو همه باید مراقب توطئه دشمنان باشند.

ارسال نظرات