فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان گفت: امروز شاد تجلی حضور اقشار مختلف مردم پر این شهرستان هستیم که بیعت مجددخود را با ولایت بار دیگر به جهانیان نشان دادند
کد خبر: ۸۹۶۸۷۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
مهدیه سربندی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سراوان اظهار کرد: روز ۹‌ دی نماد بصیرت و‌زیرکی مردم ولایت مدار و متدین ایران اسلامی است که با حضور با شکوه در‌میادین با صدای رسا از ولایت و آرمان های اسلام دفاع کردند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال ۸۸ با خروش به موقع در میادین و خیابان ها همه دنیا را در حیرت و شگفتی فرو برد، دشمنی که فکر می کرد می تواند با چند فتنه گر و نا آگاه، درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدای گلگون کفن، پایدار مانده است، را بخشکاند.
فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) سراوان ادامه داد: ایران اسلامی هرگز به هیچ احدی کوچک ترین اجازه را نخواهد داد تا به ساحت مقدس نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رهبری دلسوز، فداکار، بصیر که محبوب عالم است، شعار سردهند، دشمن بداند که تا پای جان فرزندان انقلاب پیرو مقام عظمای ولایت خواهند ماند، اما اجازه نخواهند داد تا کوچکترین غمی در چهره ایشان دیده شود.
سربندی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به مقدسات اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توهین و هتک حرمت کردند، این موضوع هیچ زمان از اذهان مردم بصیر ایران پاک نخواهد شد و هر ساله با تجمعات با شکوه تر به صحنه خواهند آمد و بخ ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می گویند و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات می رسانند.
وی تصریح کرد: امروز شاهد تجلی حضور اقشار مختلف مردم سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) هستیم، مردم بار دیگر با حضور به موقع در صحنه به جهانیان نشان دادند که همواره مدافع ارمان های انقلاب و اسلام هستند.
ارسال نظرات