خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان اصفهان، با بیان این مطلب که امروز صحنه نبرد تغییر کرده است اما همان روحیه جهادی و بسیجی در بین ملت وجود دارد، گفت: آن زمان امام خمینی(ره) کشور را از سخت ترین خاکریزها عبور داد و امروز امام خامنه ای عزیز جنگ های بهم پیچیده در عرصه های مختلف را مدیریت کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۷۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلارجان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، امشب در یادواره شهدای شهرکلیشاد و سودرجان فلاورجان، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک شرق و غرب تبدیل شده بود که هر کشوری می خواست حرکتی انجام دهد باید یا به سمت یکی از دو امپراتوری شرق و یا غرب یعنی اتحاد جماهیر شوروی و آمریکا دست دراز می کرد.

این مقام نظامی، ادامه داد: ایران نیز قبل از انقلاب اسلامی به عنوان یک نوکر در منطقه در مسیر حفظ منافع آمریکا فعالیت می کرد و آمریکا دولت آن زمان را به گونه ای تربیت کرده بود که به عنوان یک نیروی جلوگیری کننده از اتحاد جماهیر شوروی در نرسیدن به آب های آزاد عمل کند و در واقع هیچ اراده ای از خود نداشت.

وی افزود: آن زمان ایران به عنوان یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در منطقه بود و اوضاع به گونه ای بود که رژِیم صعودی که امروز تامین کننده هزینه های اسرائیل در منطقه است ایران را با عناوین بدی خطاب می کرد که چرا حامی این رژیم است و انقلاب اسلامی آمد همه آن معادلات را تغییر داد و راه جدیدی را برای تمام آزادیخواهان جهان باز کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، تصریح کرد: تنها دستاورد ما از آن حرکت انقلاب نبود و ما روح تازه ای را در جهان تزریق کردیم و آن انقلاب هندسه قدرت را در تمام جهان تغییر داد.

به گفته وی، به همین دلیل دشمن از همان ابتدای انقلاب تا کنون سعی داشته و دارد که این مسیر را برگرداند و در هیچکدام از از نقشه هایش تا کنون موفق نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از همان ابتدا که انقلاب مستقر شد از هیچ توطئه ای فرو گذاری نکرد؛ زمانی کودتاها، زمانی ترورها، زمانی هم تجزیه طلبی ها در مناطقی که مستعد طرح مسائل قومی بود و زمانی هم جنگ های مسلحانه داخل کشور را به راه انداخت و حتی بعد از انقلاب نیز با نفوذ دادن بنی صدر در قوه مجریه دخالت های مستقیم در برنامه های این نانقلاب کرد که در هیچکدام پیروزی بدست نیاورد بلکه شکست های سختی نیز خورد.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: پس از همه این نقشه ها و زمانی که هیچ راهی دیگر نداشت یک نوکری بنام صدام را پیدا کرد؛ کسی که تمام پول عراق را برای تجهیز یک ارتش قدرتمند هزینه کرده بود و آن را به سمت مرزهای ایران روانه کرد و این زمانی بود که جمهوری اسلامی با یک حکومت نوپای دو ساله هیچگونه آمادگی در مقابل این جنگ نداشت و همه می دانند که یک جنگ نظامی می تواند چطور حکومت یک کشور را از بین ببرد.

وی در تکمیل این صحبت خود، اظهار کرد: این حادثه تهاجم صدام در واقع یک آزمون بزرگ الهی برای این حکومت بود و دنیا می خواست بداند آیا این حکومت کارآمدی و ماندگاری دارد یا نه؛ اما امام راحل با آن هدایت پیامبر گونه خود توانست جمهوری اسلامی ایران را از آن چالش به سلامت عبور داد و آن را به یک فرصت جهانی تبدیل کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان این مطلب که امروز صحنه نبرد تغییر کرده است اما همان روحیه جهادی و بسیجی در بین ملت وجود دارد، تصریح کرد: آن زمان امام خمینی(ره) کشور را از سخت ترین خاکریزها عبور داد و امروز امام خامنه ای عزیز جنگ های بهم پیچیده در عرصه های مختلف را مدیریت کرده است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به حد اعلایی از قدرت رسانده است به طوری که امروز بزرگترین قدرت های نظامی در مقابل این نیروی انقلابی و الهی در سوریه زانو زده است.

سردار سلیمانی با توضیح این مطلب که امروز در جنگ اقتصادی گسترده ای قرار گرفته ایم، تاکید کرد: فقط با روحیه بسیجی و اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت داخل در اقتصاد مقاومتی می توانیم در مقابل حربه های دشمن در جنگ اقتصادی مقاومت کنیم و از این میدان نیز سربلند خارج شویم.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیام کنگره سرداران و شهدای شهرستان فلاورجان این است که ما راه شهدا را بشناسیم و از مبانی حرکت آنها اطاعت کنیم، گفت: همه باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنیم و نگذاریم عده ای بیایند و بین مردم و قوا و مردم و رهبری تفرقه بیندازند اما بدانیم اجلاسیه شهدا یک رعد و برق است و مهم پس از آن است که بتوانیم آن را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها