امام جمعه لردگان گفت: امروز فتنه تمام نشده و دشمنان هر روز با برنامه ای جدید در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۷۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه با حضور پرشور مردم ولایت مدار و مسئولین ادارات شهرستان لردگان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مهدی تاجزاد، امام جمعه لردگان ضمن تشکر از حضور پر شور مردم ولایت مدار شهرستان و تجدید عهدشان با آرمانهای امام و رهبری در این روز بزرگ تجلیل کرد.

وی افزود: جامعه اسلامی از صدر اسلام با فتنه های زیادی مواجه بوده است که از جمله آن فتنه ها؛ فتنه سقیفه، فتنه جمل، فتنه سال های 78 و 88 و انحرافاتی که این فتنه ها در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین تاجزاد، ادامه داد: در قرآن کریم آیات زیادی وجود دارد که ضرورت همگانی را برای مقابله با فتنه تذکر داده است و می فرماید: که وقتی فتنه بوجود می آید آن کسی که در مقابل فتنه سکوت اختیار کند هم دچار عذاب می شود.

امام جمعه لردگان گفت: در فتنه هر کسی وظیفه ای دارد و باید به وظیفه خود عمل کند، چون در جامعه اسلامی دشمن مدام در حال ایجاد فتنه و فتنه انگیزی می باشد و مردم باید همیشه در مقابله با فتنه در صحنه باشند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: اگر حضور به موقع مردم در نهم دی ماه سال 88 نبود آن فتنه پیچیده و عظیم جمع نمی شد، مردم در روز 9 دی ماه سکوت نکردند و وارد صحنه شدند و به تعبیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) روز نهم دی ماه دو چیز را تجلی کرد: 1- هویت حقیقی انقلاب ما  2- احساس وظیفه عموم مردم در روزهای حساس.

حجت الاسلام والمسلمین تاجزاد تصریح کرد: مردم در روز 9 دی ماه نشان دادند هرکجا اسلام عزیز در خطر باشد مردم ایران در آن میدان حضور داشته و دارند و وقتی مردم دیدند که فتنه گران به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) جسارت و به هویت دینی و ملی آنان اهانت شد، وارد صحنه شدند و بساط فتنه و فتنه گری را برچیدند.

وی افزود: در جامعه امروزی دشمن دارد کار می کند و امروز فتنه تمام نشده و هر روز با برنامه ای جدید در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند مثلا؛ یک تجمع مادی را تبدیل می کنند به یک تجمع علیه نظام و دارند حال و ظرفیت جامعه را می سنجند برای به راه انداختن یک فتنه جدید. امروز باید آگاه تر و با بصیرت بیشتر نسبت به گذشته فهم خود را نسبت به انقلاب بیشتر کنیم و با بصیرت و آگاهی بیشتر در مقابل نقشه های دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه لردگان تأکید کرد: امروز جوانان ما باید حواسشان باشد که تحت تاثیر این تبلیغات سوء در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی قرار نگیرند و با بصیرت و هوشیاری کامل پشت سر رهبری معظم انقلاب باشند و با حضور در صحنه های انقلابی مشتی محکم به دهان یاوه گویان و مستکبران بزنند.

ارسال نظرات