با حضور جانشین قرارگاه قدس همایش بزرگ غیور مردان طایفه رئیسی و بلوچ زهی در شهرستان نیکشهر برگزارشد
کد خبر: ۸۹۶۸۷۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان: امام جمعه شهرستان نیکشهر در این همایش که در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شدبا اشاره به حماسه بزرگ ۹ اظهار داشت:حماسه نه دی وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابرزیاده خواهی‌های دشمنان به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین لطفیان سرگزی افزود:در فتنه ۸۸ استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌ها به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی روی آورد و با انتشار اخبار رویداد‌های مختلط از درست و نادرست به افکار عمومی به نفع خود سمت و سو داد.

وی تصریح کرد: سرانجام بساط این عوامفریبی‌ها و دشمنی‌ها با اعتقادات و مقدسات مردم در حماسه مردمی ۹ دی ماه سال ۸۸ برچیده شد.

وی با اشاره به نقش سران طوایف در استان ادامه داد: طوایف مختلف استان امروز همسو با نظام حرکت می‌کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

جانشین قرارگاه قدس نیز در این مراسم اظهار داشت:سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های برترکشور است که اقوام و مذاهب مختلف در آن بدون اینکه در مقابل هم قرار گیرند با وحدت و برادری در کنار هم زندکی می‌کنند.

وی افزود: این وحدت و برادری دشمنان را آزار می‌دهد، زیرا برای رسیدن به اهدافشان نیازمند به تفرقه و دودستگی بین شیعه و سنی هستند.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی می‌تواند برمسلمانان تسلط یابد که طوایف و مذاهب مختلف به جای وحدت، محبت و برادری کینه توزی و دشمنی را در پیش می‌گیرند.

وی ادامه داد: امروز دنیای اسلام نیازمند تقریب است و این تقریب در سیستان و بلوچستان با وحدتی که بین شیعه و سنی دیده می‌شود، محقق شده است.

جانشین قرارگاه قدس با اشاره به اینکه سران طوایف ارتباط و دلبستگی خاصی به نظام دارند گفت: این مهم بر وحدت بیش از پیش مردم طوایف واقوام مختلف می‌افزاید.

سردار گشتاسب با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیجیان دسته رزمی امنیت بخش عظیمی از منطقه بلوچستان را بر عهده دارند، افزود:جوانان بلوچ ما به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت سوریه نیز حضور یافتندتا افتخار آفرینی‌های آنان تنها در مرز‌های جغرافیایی ایران نباشد.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان بلوچی بودند که همپای دیگر رزمندگان برای پیروزی انقلاب نقش آفرینی کردند.
ارسال نظرات