حضور پرشور مردم در این روز تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۸۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دفتر بسیج جامعه زنان بیجار به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ۹ دی بیانیه‌ای صادر نمود.

در این بیانیه آمده است:

حماسه بی نظیر ملت هشیار و با بصیرت ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸ برگ زرینی در تاریخ کشورو روزی است که مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت آنان را در ادامه راه شهدا لحظه‌ای متوقف کند.

حضور پرشور مردم دراین روز تمام فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگی دیگر در تاریخ کشورمان ماندگار شد.


آری ۹ دی که به فرمود: ه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب است، این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

ملت همیشه در صحنه ایران در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ با رسوا کردن فتنه و فتنه گران به همه جهانیان ثابت کردند که تا آخرین نفس از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد نوکران استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ذره‌ای به مقدسات آنان خدشه وارد نمایند؛ و به تمام جهانیان اعلام نمودند که از صراط مستقیم انقلاب اسلامی ذره‌ای منحرف نخواهند شد و یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.

بسیج خواهران ناحیه بیجار، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و به یاد ماندنی مصمم‌تر از همیشه با ادامه راه خود که همان دفاع از ولایت، انقلاب و آرمان‌های متعالی آن است با افزایش بصیرت و آگاهی خود در ۹ دی هر سال با حضور خود بیعت خود را با، ولی امر مسلمین جهان تجدید میثاق نموده تا تاریخ نیز این روز را به تکرار سال‌ها باز خوانی کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات