خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

9دی، کارنامه مردودی بسیاری از خواص بود

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: از ریزش ها نباید هراسید در 9 دی خیلی ها مردود شدند حتی برخی بزرگان مملکت مردود شدند که سران فتنه از آن جمله هستند اما قرآن می گوید از ریزش ها نترسید که خداوند با شما است.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر به مناسبت فرارسیدن حماسه نهم دی در مدرسه شاهد نرگس بیان کرد: 9 دی ماه ۸۸ روزی بود که 13 میلیون نفر در میدان مبارزه حضور یافتند تا فتنه کودتا را که به بهانه تقلب به پا شده بود را سرکوب کردند.
وی گفت: رسانه های بیگانه بارها ادعا کردند که عاشورای امسال متفاوت از سال های قبل است و این هشدار همان (سبز منحرف) بود که موحب شد در 16 آذر عکس امام را آتش زدند ولی سران فتنه موضع نگرفتند و بیانیه ای صادر نکردند. عده ای هم سکوت کردند و موضع نگرفتند و دشمن از این سکوت به نفع خود بهره برداری کرد.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اظهار کرد: مزدوران سران فتنه در نماز جمعه فحاشی کردند٬ نماز جمعه ای که مورد خشم و کینه دشمنان بود، مورد استقبال بیگانگان قرار گرفت و به مزدوران خود دستور دادند که در روز انتخابات اگر موسوی رأی نیاورد خیابان ها را شلوغ کنید و فتنه تقلب در انتخابات را به راه اندازید.
حسینی ادامه داد: نهم دی ماه روز ریزش ها و رویش ها بود. از ریزش ها نباید هراسید در 9 دی خیلی ها مردود شدند حتی برخی بزرگان مملکت مردود شدند که سران فتنه از آن جمله هستند اما قرآن می گوید از ریزش ها نترسید که خداوند با شما است.
وی یادآور شد: حوادث 9 دی باید برای نسل جوان تبیین شود و ریشه و عوامل پیدایش فتنه 88 باید برای آنها بیان شود. نباید به یک سرود اکتفا کرد باید تبیین کرد که در 9 دی 88 چه اتفاقی افتاد و چرا به نمادهای مذهبی حمله کردند٬ شعار دادند٬ به هیئات امام حسین (ع) حمله کردند.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر خاطر نشان کرد: موسوی رهبر جنبش سبز با رنگ سیادت به میدان آمد که در حقیقت این جنبش سبز معترض بدون استدلال و منطق حوادث تلخی را برای کشور رقم زد.
حسینی اضافه کرد: تهدید امروز نظام٬ ماهیت نرم و فکری دارد و هشدارهای رهبری در مورد تهاجم فرهنگی راهی برای براندازی این ماهیت و جنگ نرم است.
وی مطرح کرد: امروزه انتخابات را بستر اصلی استحاله و تغییر و تحول می دانند و نتیجه این که استکبار پس از جنگ سخت و نیمه سخت به جنگ نرم روی آورده است و در بستر لیبرال دموکراسی با استفاده از الگوی برخی از کشورها مانند صربستان، اوکراین٬ قرقیزستان به دنبال سلطه بر سایر کشورها است.
فتنه دارای ویژگی های مختلفی بود که با استفاده از توان خارجی و ضد انقلاب و چهره های به ظاهر مقبول به دنبال کتمان اهداف نهایی خود بودند اما در 9 دی که حرکت برخاسته از بصیرت و خود جوش و متکی بر ایمان و ارداه الهی بود پاسخ کوبنده ای به نیروها و معاندان داخلی و خارجی داده شد و در حقیقت این امر پیوند مردم و ولایت بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها