خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ جمعی از اقشار مختلف بسیج در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان باصدور اطلاعیه های مجزا، روز نهم دیماه؛ روز بصیرت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۹۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

اطلاعیه سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان به مناسبت ۹ دی

 

استوار شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم‌السلام است را بی شک می توان گران سنگ ترین میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه دانست.
دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف جنگ پیدا و پنهان خود شکست خورده بودند در ادامه ترفندهای مستکبران خود در انتخابات سال ۸۸ با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی، فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطلشان ارکان نظام را متزلزل کنند. ملت بیدار ایران اسلامی مانند همیشه در برابر فتنه گران ایستادگی نمودند و طرح‌های استکباری آنان را ناکام گذاشتند.
امت مسلمان ایران در ۹ دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.
پیام ۹ دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده اید با جنگ نرم و اردوکشی خیابانی می توانید مردم به پا خواسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.
هنرمندان بسیجی استان اصفهان ضمن بیعت مجدد با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم ولایت اعلام آمادگی می نماید.


اطلاعیه سازمان بسیج جامعه زنان بمناسبت حماسه 9 دی


(حماسه 9 دی، تجلی دست قدرت الهی وشکست فتنه آمریکایی)
حماسه نهم دی خط بطلانی شد برپندارهای غلط وخیال های باطل کسانی که تصور می کردند که رهبری از پشتوانه مردمی برخوردار نیست وبا همین توهم تمام توان خود را در شکستن خیمه انقلاب بکار بردند. اما زهی خیال باطل، امت حزب الله با حضور گسترده خود در میدان بار دیگر اعلام کرد که همچنان سرباز ولایت بوده ودر این راه کوچک ترین تردیدی به خود راه نخواهد داد.حماسه 9 دی حرکت عظیم ملت، تجلی دست قدرت خدا، اتمام حجتی برای همه وحرکتی ماندگار در انقلاب است ونظام اسلامی را بیمه نموده است.
نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها ونقاب ها را کنار زد وچهره واقعی مدعیان وفتنه گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه های انقلاب وارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند. یقینا بزرگ ترین پیام نهم دی ضرورت بصیرت مداری وپرهیز از غفلت بود.
اينك در هشتمین سالروز اين حماسه جاويد عاشورايي و زيباترين تصوير تجلي عشق و ارادت ملت مسلمان ايران به انقلاب و ولايت، بسیج جامعه زنان استان اصفهان ضمن گراميداشت اين حماسه به‌يادماندني، همراه با آحاد امت اسلامي همچون سنوات گذشته، آمادگي حضور خود را در تمامي صحنه‌هاي دفاع از انقلاب و نظام و پيوند عاشورايي با ولايت اعلام می‌دارد. بانوان انقلابی و بصیر ایران اسلامی با اقتدا به اسوه تقوی و بصیرت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درحمایت از ولایت، همچون گذشته در صحنه های گوناگون انقلاب حضوري مداوم و گسترده دارند و آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلابی هستند که با الهام از نهضت خونین حسینی وبه رهبری مردی از تبار پاکان، سلاله رسول الله(صلی الله علیه وآله)، بزرگ مرجع عالیقدر، حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد، وبا همان مطالبات و شعارها پیروز گشت واستمرار یافت.
بانوان فهیم انقلابی با الهام از آموزه‌های دینی و با برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که دنباله‌های داخلی و خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی و براندازانه جدید خود بیابند و به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم خواهند بخشید وبه جهانیان وعوامل بی خرد وکم فهم دشمن وفتنه گران داخلی وخارجی ثابت می کنیم که هنوز هم انقلاب ومردم انقلابی، خون حسین(علیه السلام) ، پیام حسین(علیه السلام) ومرام حسین(علیه السلام)را با تمام وجود حفظ نموده وهر زمان که احساس وظیفه کنیم با همان شور حسینی به میدان آمده وتوطئه دشمن وفتنه فتنه گران را به خودشان برمی گردانیم. ان شاء الله
بسیج جامعه زنان استان اصفهان


 

اطلاعیه سازمان بسیج مهندسین صنعت استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت حماسه یوم الله 9دی


فتنه 88 از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش ناشدنی درتاریخ کشور به شمار رفته و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رهانیده و پیش روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین نماید.فتنه عمیق و کودتای مخملی 88 از حیث ماهیت، گستره و عمق، صف آرایی عناصر و بازیگران داخلی و خارجی، روند و شرایط حاکم بر محیط ملی و فراملی و آثار و پیامدها،درک اهمیت مساله مقابله با «نفوذ» در اشخاص و لایه های تاثیرگذار کشور را مورد تاکید قرار می دهد.
دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9دی ماه سال 88، ارتقا اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» نزد دوستان و دشمنان بوده و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.
ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون گردن کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهند بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را هرگز از یاد نخواهند برد.
بدین وسیله مهندسین بسیجی عرصه جهاد اقتصادی و صنعتی استان اصفهان با گرامیداشت حماسه 9 دی ، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز "بصیرت" نام گذاری شده است، اعلام می‌دارند :
1- تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی خواهند ماند.
۲- اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای است که مزبوحانه تطهیر فتنه خیانت به رأی ملت از اذهان عمومی را پیگیری می کنند.
۳- مسأله حصر سران فتنه نشان رأفت نظام اسلامی است که به منظور پیشگیری فتنه انگیزی مجدد سران فتنه و حفظ جان آنان صورت گرفته است.لکن از شورای عالی امنیت ملی،قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد که به محض فراهم آمدن شرایط ، نسبت به محاکمه سران فتنه ، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی ، اقدام نمایند.
۴-شرایط بین المللی و منطقه ای به گونه ای بسیار حساس در حال رقم زدن دنیای جدیدی است که برای آینده کل دنیا و جهان اسلام و کشور ما مهم و سرنوشت ساز می باشد.در چنین شرایطی بر همگان واجب است تا ضمن حفظ انسجام داخلی ، از تنش های بیهوده سیاسی که جز اتلاف انرژی نظام و کاشت تخم فتنه و نفاق در دل مردم مسلمان و ایجاد امید و سرور در دل دشمنان زبون،سودی نخواهد داشت دوری نموده و فضا را برای صدور انقلاب و مهیاسازی زمینه های ظهور و برپایی دولت کریمه حضرت مهدی موعود (عج)فراهم آورند .


 

اطلاعیه سازمان بسيج دانش آموزي استان اصفهان به مناسبت 9 دي-روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت

 

8 سال از وقوع حماسه مردمي 9 دي ملت سرافراز ايران در سال 88 مي گذرد اما همچنان ابعاد مختلف اين حضور پرشكوه و انقلابي آحاد مردم نامكشوف باقي مانده است.
وقايع پس از انتخابات رياست جمهوري در آن سال و آشوب و ناهنجاريهاي پيش آمده يك بار ديگر رد پاي عناصر خودفروخته داخلي و حمايت اربابان مستكبر خارجي را نمايان ساخت كه تمام هم و غم خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامي به كار
بسته بودند.

با اين وجود مردم فهيم و بصير و انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي از زن و مرد، خرد و كلان و از اقشار مختلف با خلق حماسه اي بزرگ و ماندگار بار ديگر نقشه فتنه بر پاشده ديگري را نقش بر آب كرده و با حضور ميليوني خود در اقصي نقاط كشور حمايت و پشتيباني خود را از نظام و انقلاب و آرمانهاي بنيانگذار انقلاب اسلامي امام خميني (قدس سره) و ولايت فقيه به جهانيان ابراز داشته تا بگويند با تمام وجود در برابر خطوط قرمز نظام اسلامي ايستاده اند.
اردوگاه استكبار به خيال خام خود براي براندازي نظام و انقلاب همه توان خود را اين بار يك جا به ميدان آورد و دشمنان داخلي نيز با ريختن آب به آسياب دشمن و همراه نمودن خود با توطئه برنامه ريزي شده غرب با پشتيباني هاي خود از فرصت پيش آمده سوء استفاده نمودند اما دست ولايت امام عصر(عج) و مديريت داهيانه مقام معظم رهبري امام خامنه اي(دام ظله) و بصيرت مردم انقلابي يك بار ديگر عرصه را بر دشمنان قسم خورده انقلاب تنگ نمود.
با توجه به تلاش مجدد برخي عناصر سياسي داخلي در جهت قبح زدايي از اين فتنه و بازگرداندن اصحاب فتنه به حيات سياسي و طرح شعارهاي ساختار شكنانه، ما دانش آموزان با بصيرت پشت سر نظام و ولايت ايستاده و با زنده نگهداشتن اين حماسه مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خواهيم زد.
دانش آموزان بسيجي ايران اسلامي همزمان با سالروز اين حماسه بزرگ، همگام و همصدا با ساير اقشار خواهان مجازات قانوني عوامل اصلي فتنه در جهت احقاق حق ملت ايران مي باشند و آمادگي خود را جهت حضور در صحنه هاي مختلف دفاع از انقلاب اسلامي اعلام مي دارد.

 


اطلاعیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی به مناسبت حماسه 9 دی


بسم رب الشهداء والصدیقین

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است،از تسخیر لانه جاسوسی تا هشت سال دفاع مقدس،تا جهاد اقتصادی و پیشرفت های علمی جلوه ای از تکامل هویت انقلابی و ولایت مدار مردم ایران اسلامی است.
اما 9 دی ماه یادآور خلق حماسه ای دیگر از امت اسلامی در تاریخ ایران اسلامی است، جلوه ای از غیرت و تعصب مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده است. در این روز مردم از فتنه گران برائت و با آرمان های امام راحل(ره) ورهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.
انتخابات خرداد ماه سال 88 می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های نظام و شتاب فزاینده کشور و پیشرفت توسعه اقتصادی باشد که در سایه فتنه انگیزی هایی که دشمنان انقلاب در داخل و خارج رواداشتند همچنین ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال و امنیت ملی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه مقام عظمای ولایت و حضور با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود جمهوری اسلامی با خطرات جبران ناپذیر مواجه می شد.
بیش از هشت ماه خویشتن داری ملت صبور و انقلابی در برابر توهین به رای 40 میلیونی که با حمایت رسانه ای، مالی و حتی تسلیحاتی بیگانگان از اتحادیه اروپا تا آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی و حتی رژیم مستبد آل سعود منجر به جری تر شدن منافقان شد، تا آنجا که حرمت عاشوراو عزاداران حسینی،مقدسات و اصول اساسی اعتقادی مردم ایران مورد هجمه قرار گرفت.
در این راستا مردم فهیم و همیشه در صحنه انقلابی اصفهان همچون ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی با خروش انقلابی خود در نهم دی ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها دادند که تا ابد بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبر، همه در دفاع از حریم مکتب و ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت پولادین ملت روبرو خواهند شد.
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ضمن گرامیداشت این روز اعلام می دارد تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزش های نظام شکوه مند اسلامی است، و ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان عرصه مقابله با فتنه 88 و پاسداشت نهم دی ماه یاد آور می شود در مقابله با هرگونه توطئه و تهدید، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت ایستاده و در مسیر پیشرفت، توسعه، نظم و امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. ان شاء الله.


 اطلاعیه سازمان بسیج اصناف استان اصفهان به مناسبت حماسه تاریخی 9دی

 

اطلاعیه اقشار مختلف سپاه صاحب الزمان(عج) به مناسبت 9دی؛ روز بصیرت


 اطلاعیه سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بمناسبت سالروز حماسه9دی

 

اطلاعیه اقشار مختلف سپاه صاحب الزمان(عج) به مناسبت 9دی؛ روز بصیرت

ارسال نظرات
پر بیننده ها