امام‌جمعه ازنا گفت: حضور مردم از همه طیف‌ها و سلایق در مراسم ۹ دی نشان از انسجام و وحدت و ولایت مداری انهااست.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری از بسیج لرستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند امام‌جمعه ازنا ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی توسط امام (ره) شکل گرفت که نظریه مبارک ایشان در بحث حکومت دینی و ولایت‌فقیه را از کتب‌هایی مختلف استخراج نموده‌اند و آن را به‌روزرسانی کردند و یک حکومت دینی را در ایران شکل دادند.
وی افزود: آنچه وجهه انقلاب ما را از دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند وجود یک مجتهد و عالم بزرگ همچون امام (ره) بود که دلیل اصلی شکست در انقلاب‌ها در کشور‌های دیگر عدم وجود رهبر بوده است.
امام‌جمعه ازنا بیان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز بااقتدار و شکوه پابرجاست و باید از این نعمت که به لطف خداوند متعال بوده است به درگاه پروردگار شاکر باشیم که قبل از انقلاب مردم در بی‌خبری و هیچ تأثیری در حکومت نداشته‌اند و امروز به برکت این نگاه انقلاب اسلامی هم استقلا ل. و ازادی و جمهوری اسلامی را داریم.
سپهوند با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم خطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه را همه ما می‌دانیم و ان را به خوبی در ک. می‌کنیم و گرانی طاقت فرسا به خوبی مشهود است و باید این را مسئولین بداند که مردم پای ارزش‌ها و ولات فقیه و ارمان هستند نه سستی مسولین زیر بط نمانده اند.
وی تصریح کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی را نمی‌شود با حرف از آن در شد بلکه عمل می‌خواهد مسئله دیگر در اقتصاد واردات بی‌رویه است که رهبر معظم انقلاب به این موضوع مکرراً تکرار می‌کنند.
سپهوند اظهار داشت: فتنه ۸۸ هزینه سنگینی را به بدنه نظام یعنی ولایت‌فقیه زد که ولایت‌فقیه پشتوانه نظام اسلامی ماست و فتنه گران قریب به ۲۰ میلیارد به اموال عمومی صدمه زده‌اند و رهبر معظم انقلاب با روشنگری‌ها خود توانست شاخص را به مردم نشان دهد
وی افزود: انقلاب اسلامی ما کم دشمن ندارد و دشمن جز جدایی‌ناپذیر است که باید در مقابل ان تقابل کرد.
امام‌جمعه ازنا با اشاره به توطئه دشمنان در فتنه ۸۸ عنوان مرد: انگلستان ۶ ماه قبل از انتخابات برنامه‌ریزی کرده بوده‌اند و در شبکه‌های خودشان هشت ساعت را برای تقلب در انتخابات در بین مردم القاء کردند و سران فتنه در خارج از کشور و سران فتنه در داخل با فریب‌خوردگی و لج بازی باعث چنین فتنه‌ای شده‌اند که با داریت مقام معظم رهبری این غائله کنترل شد.
وی بیان کرد: وقتی به کشته‌ها در اعتراضات مسالمت‌آمیز در کشور‌هایی دیگر نگاه می‌کنیم ازجمله مصر که در یک اعتراض سه هزار نفر کشته‌شده‌اند که در این غائله با دلسوزی و داریت رهبری کمترین آسیب را به مردم رسید.
سپهوند با اشاره به قدرانی مسئولین شهرستان از حضور مردم ازنا خاطرنشان کرد: مسئولین شریف شهرستان خدمات خالصانه خود را به مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه ازنا برسانند و باوجود همه مشکلات درصحنه حضور پیدا کردند تا برگ دیگری را به دفتر انقلاب اضافه کنند.
وی تصریح کرد: حضور مردم از همه طیف‌ها و سلایق در مراسم ۹ دی نشان از انسجام و وحدت و ولایت مداری انهااست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات