خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان گفت: نیروهای امنیتی چند سال است هشدار می دهند که فتنه ای دشوار تر از سال ۸۸ در راه است و این فتنه گره خورده با معیشت و اقتصاد خواهد بود. بصیرت یعنی مسئولین حساب افرادی که مطالبات به حقی دارند را از حساب کسی که دنبال ایجاد فتنه و توطئه می باشد را جدا کنند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان درمیان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهر اسدیه برگزار گردید ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی آحاد مردم ولایت مدار شهرستان، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی به تبیین حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت و گفت: پیامبر(ص) فرمودند: قومی در آخرالزمان خواهد بود که پاداش آنها همسطح اصحاب من در صدر اسلام است آنها کسانی اند که با اهل فتنه مبارزه می کنند و با منکرات و زشتی می ستیزند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان این الفت با یکدیگر، وحدت و بیعت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را مدیون خون شهیدان هستند.

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ همراهی شده از سوی دشمنان نظام در خارج از مرزها بوده است گفت: بعد از آنکه دولتمردان خارجی اعتراف و اقرار کردند که در سال ۸۸ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه داشته اند و هزینه های زیادی را انجام داده اند اگر امروز کسی در اصل فتنه بودن تشکیک قائل شود همانند این است که برای یک موضوع آشکار تردید کند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام کار خودشان را برنامه ریزی شده انجام میدهند و برای تحقق  اهداف پلیدشان برنامه های زیادی را طراحی کرده اند گفت: ولی در مقابل ما چه وظیفه ای داریم؟

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی اثبات کرده اند که بهترین روش ها و شیوه ها را در دفع توطئه های شوم دشمنان بکار خواهند برد گفت: نیروهای امنیتی چند سال است هشدار می دهند که فتنه ای دشوار تر از سال ۸۸ در راه است و این فتنه گره خورده با معیشت و اقتصاد خواهد بود.

وی روشنگری و پیروی از فرمایشات ولی فقیه را از مهمترین وظایف مسئولین و مردم در حال حاضر برشمرد و گفت: نباید بگذاریم طرح های دشمنان در بین مردم نفوذ کرده و باعث اختلاف شود.

امام جمعه شهرستان به تحرکات اخیر در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: آنچه در روزهای اخیر شاهد هستیم دو موضوع را دنبال می کند.

وی مطالبات به حق مردم را به عنوان اولین موضوع حوادث اخیر عنوان کرد و گفت: مردمی که دردمندند، گرفتارند ، شغل ندارند ، در شدت و سختی به سر می برند و عرصه بر آنها تنگ شده است که می بایست کلیه قوا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی دخالت بیگانگان و عوامل دشمن را دومین موضوع تحرکات اخیر عنوان کرد و گفت: دشمنان هرجا آب گل آلود شود سوء استفاده می کنند و در سایت ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای وقت و مکان تعیین میکنند تا در فلان میدان جمع شوند و فلان شعارها را بدهند.

حسینی افزود : بصیرت یعنی مسئولین حساب افرادی که مطالبات به حقی دارند را از حساب کسی که دنبال ایجاد فتنه و توطئه می باشد را جدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم دردمند هستند گفت : مسئولین به فکر مردم باشند و در جهت رفع مشکلات به طور جدی قدم بردارند.

امام جمعه در پایان  ضمن بیان اینکه مردم از مسئولین خدمت می خواهند گفت : اگر روش های خدمت رسانی عوض شود مردم مخلص خدمتگذارانشان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها