خبرهای داغ:
سردار مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در اجتماع سراسری یوم الله 9 دی که با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان گرگان برگزار شد گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین فتنه هایی که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت فتنه عظیم سال 88 بود که دراینباره فرمانده کل سپاه گفته است من شهادت می دهم که این فتنه بزرگتر از فتنه صدام و مسعود رجوی و منافقین است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۱۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در اجتماع سراسری یوم الله 9 دی که با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان گرگان برگزار شد گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین فتنه هایی که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت فتنه عظیم سال 88 بود که دراینباره فرمانده کل سپاه گفته است من شهادت می دهم که این فتنه بزرگتر از فتنه صدام و مسعود رجوی و منافقین است.

وی افزود: تمام فتنه هایی که علیه جبهه حق می شود در طول تاریخ یک ویژگی های ثابتی دارد که از 3هزار سال پیش تاکنون این ویژگی ها در حال تکرار است.

مقدم فر با اشاره به اینکه در تمام فتنه ها کانون حملات جبهه ی باطل متوجه ی رهبران الهی است تاکید کرد: آماج حملات برای تحقق خواست دشمن و فتنه ها ،. جدا سازی امت از امام خود است.

مشاور فرهنگی-رسانه ای فرمانده کل سپاه در ادامه بیان داشت: در طول تاریخ از صدر اسلام تا به امروز این را دیده ایم که برای جداسازی امت از امام مسلمین سه طیف مسئولان ، نخبگان و آوردن مردم در مقابل جبهه حق فعال بوده اند.

وی تصریح کرد: ده سال قبل از این فتنه ی بزرگ و در سال 78 دشمنان قسم خورده ی نظام جمهوری اسلامی نتوانستند گسل ها را بشناسند اما بعد از گذشت چندین سال و در سال 88 این گسل ها را در بین مسئولین و بعضی از خواص بی بصیرت به حرکت دراوردند.

مقدم فر گفت: برای اولین بار پس از30 سال در جمهوری اسلامی ایران حرف بعضی از مسئولین با حرف مریم رجوی سرکرده منافقین ، نخست وزیر اسرائیل ، وزیر خارجه آمریکا و بهائیان یکی شد و امام خمینی (ره) در اینباره گفته است هر وقت این اتفاق افتاد به حرف خودتان شک کنید که چرا حرف شما منحرف شده است.

مشاور فرهنگی-رسانه ای فرمانده کل سپاه ادامه داد عظمت فتنه 88 در این بود که کسانی همراه با دشمنان جمهوری اسلامی شدند که در این نظام مسئولیت داشتند و این فتنه می توانست نظام را به زمین زده و با شکست مواجه کند اما در مقابل ، عظمت 9 دی باطل السحر فتنه بود که مردم با تمام وجود به خیابان می آيند و با رهبرشان تجدید بیت می کنند.

وی افزود: در روز عاشورا بصیرت مردم کامل شد و با حضور به هنگام خود در خیابان ها مشتی محکمی به دهان فتنه گران زدند و در این روز حضرت سید الشهدا علیه السلام به فریاد ما رسید .

مقدم فر در پایان با بیان نکته که اگر نبود رهبری های هوشمندانه و با بصیرت امام خامنه ای معلوم نبود چه سرنوشتی برای کشور رقم می خورد اظهار داشت: ما باید در این دهه 40 سالگی انقلاب را فریاد بزنیم تا دشمن این بزرگی و عظمت و حضور ملت در صحنه را ببیند و امام بارها تاکید داشتند این مرگ برآمریکا ها را بگویید تا خداوند بزرگ این مرگ را برایشان بیاورد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها