خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:

۹ دی، پاسخ هوشمندانه، آگاهانه و مسئولانه ملت ما به فتنه و فتنه گران بود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در اجتماع مردم زیرکوه گفت: ۹ دی، پاسخ هوشمندانه، آگاهانه و مسوولانه ملت ما به فتنه و فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی در اجتماع بزرگ و پرشور نهم دی ماه در شهرستان زیرکوة با تبریک این حماسه بزرگ، اظهارداشت: همه جوامع حق طلب با منافقین مواجه می شوند منافقینی که از کفار هم بدترند چون باطنشان با اسلام و نظام هماهنگ نیست .

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با بیان اینکه قریب به 15 سال است که برنامه ریزی حذف انقلاب توسط دشمن شروع شده،گفت:دشمن دنبال این است حرکت جدی در راه اسلام راستین را از مردم بگیرد لذا الگوی انقلاب مخملین و رنگین را در ایران آزمایش و با بیداری مردم شکست خورده است.


سردار قاسمی ادامه داد: استکبار در انتخابات همه کشورها نفوذ می کند و با سرد کردن انتخابات ، ناراضی کردن مردم ، زیر سوال بردن انتخابات ، القای تقلب ، حمایت مالی از برخی جناحها و افراد و اعزام نیرو برای نفوذ از مقدمات و بسترسازی فتنه بود.


وی ادامه داد : فتنه در بخشی بخشها هنوز تداوم دارد و ۹ دی پاسخ آگاهانه و مسئولانه امت ما به فتنه و فتنه گران بود.


سردار قاسمی بیان داشت:برخی فکر می کنند تجمعات ۹ دی در مقابل جناح اصلاح طلب است بلکه اینگونه نبود و  تجمع ۹ دی ،‌تجمع همه مردم انقلابی در مقابل ضد انقلابها بود.


وی تصریح کرد: خیلی اصلاح طلبان از روزی که حمایتهای آمریکا را از سران فتنه دیدند از رای خود توبه کردند و از حمایتشان اعلام برآئت کردند و شاید جمعیت کثیری ازمردم نه دی اصلاح طلبند.


سردار قاسمی با بیان اینکه جناح اصلاح طلب جناحی انقلابی در داخل جامعه است،‌گفت:هر حزبی که  درگیری مسلحانه نداشته باشد، قانون را رعایت کند و اصل ولایت مطلقه فقیه را قبول داشته وبدان پایبند باشد ۹ دی متعلق به آن احزاب نیز هست.


فرمانده سپاه انصارالرضا، بیان داشت:جبهه حق در نه دی آشکار و غبار کنار زده شد یکبار دیگر حق آشکار شد  و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت آشکار و‌جبهه معاند مشخص شد.  اما با تاییدیه غرب از سران فتنه چهره معاندین داخلی آشکار شد و اردو کشی استکبار و ضد انقلاب روشن شد.


وی به مدیریت رهبری در مهار فتنه اشاره و‌گفت: ایشان نقش پدرانه ای اعمال کردند که معرفی ماهیت حوادث ، برخورد شجاعانه با همه مسئولین ، هشیاری تدبیر و پافشاری بر قانون ، هدایت صحیح مسیر ، بردباری و‌مدارا و‌جذب حداکثری ، تبیین مسئله فتنه ، معرفی صریح و صحیح فتنه و قدرت معنوی ایشان در بسیج مردم از اهم موارد مهار فتنه توسط مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد : حساب فتنه گران از اصلاح طلبی جداست و جدا سازی سران فتنه از اصلاحات گامی مهم است تا زمانی که ایشان فتنه گران را تایید نکنند.


سردار قاسمی به حصر سران فتنه اشاره و‌گفت : بهترین روشی که نظام بت رافت تشخیص داد حصر بود و این رافت در دنیا بی نظیر است .در صدر اسلام و اوایل انقلاب هم بوده است منتظری قائم مقام رهبری توسط مجلس و خبذگان رهبری حصر شد که حصر سران فتنه در مقابل توطئه های دشمن بهترین کار بود.


فرمانده سپاه انصارالرضا،‌خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام برای استکبار مایه خشم است لذا  دنبال ضربه زدن است و از فضای مجازی هم دنبال بستری جهت ضربه زدن هست که باید در این فضا در مقابل دشمن بایستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها