خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

بصیرت نیاز امروز جامعه ما است

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: بصیرت نیاز امروز جامعه ی ماست و مانند نورافکن در شب تاریک می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج سیدکاظم حسینی معاون هماهنگ کننده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر عج استان قزوین صبح امروز(شنبه) در جمع پاسداران سپاه آبیک با گرامیداشت ایام الله ۹دی بیان کرد: بصیرت نیاز امروز جامعه ی ماست و مانند نورافکن در شب تاریک می باشد و ما در تاریخ هم اگر مطالعه کنیم افراد بی بصیرت زیاد داشته ایم که زبیر و امثالهم کسانی بودند که برای اسلام جانباز هم شدند.
وی افزود: اولین مانع از موانع بی بصیرتی دوستی خویشاوندان و اولاد می باشد و دومین ان ملاحظات خویشاوندی است و سوم عافیت طلبی و خسته شدن از مشکلات است و بعدی دنیا طلبی است و مولفه پنجم ریاست طلبی و قدرت طلبی و بعدی ساده لوحی و ساده اندیشی می باشد.
حسینی خاطرنشان کرد: مولفه بعدی عجب و خود بزرگ بینی است و بعدی حسادت می باشد که در تاریخ هم حسادتی که سعد ابی وقاص نسبت به امام علی ع داشت باعث عاقبت به شری او شد و بعدی ترس از دشمنان داخلی و خارجی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: گاهی یک حرکت بی جا مسیر تاریخ را عوض می کند و گاهی یک حرکت حساب شده تاریخ را نجات می دهد و مردم ما علاوه بر فعالیت های استکبار در عرصه های مختلف ایستادند و در تاریخ عزت را برای خود همیشگی کردند.
وی با اشاره به ویژگی های فتنه افزود: اولین ویژگی فتنه ایجاد شکاف در بین مردم است که متاسفانه امروز هم شاهد این شکاف هستیم و دومین ان امید به اردوکشی خیابانی بود و بعدی زیر سوال بردن مردم سالاری دینی کشور بود و البته ذائقه مردم را هم تلخ کردند و بعدی خسارت های مادی و معنوی که علیه نظام اسلامی صورت گرفت.
حسینی افزود: ویژگی بعدی فتنه۸۸ حرمت شکنی بود که حتی به نمادهای عاشورا هم رحم نکردند و نکته بعدی تغییر رفتار و ادبیات غرب و کشورهای مرتجع بود که در عناصر موثر فتنه افراد خارجی از بنیاد سورس و از منافقین و سلطنت طلبان و منافقبن و ... بودند و از ویژگی بعدی فتنه ۸۸ کتمان اهداف نهایی فتنه گران بود که در روز عاشورا ظاهر شد.
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی سپاه استان بیان کرد: عواملی که در خلق ۹ دی موثر بود اولین آن تفاوت در جنس ملت ایران بود که در وصیت نامه امام راحل نیز بیان شده و باورهای دینی و همچنین نقش رهبر انقلاب هم بسیار مهم بود و بصیرت و اقدام به موقع مردم هم در خلق ۹ دی برجسته بود.
وی افزود: از ویژگی های دیگر ۹ دی واکنش سریع و به موقع مردم و خودجوش و کاملا مردمی بودن و فراگیر بودن این حماسه بود که از همه جنس مردم حضور داشتند و حضور نسل سوم انقلاب هم در تجمع پر رنگ بود .
حسینی در خاتمه خاطر نشان کرد: شرایط امروز خیلی حساس تر از گذشته است و پروژه نفوذ خیلی جدی است و امروز مبارزه با مفاسد و فیش های نجومی باید در راس کار مسئولان قرار بگیرد و باید برای ایجاد تمدن نوین اسلامی زمینه سازی کنیم و استحکام داخلی داشته باشیم و باور کنیم که غرب قابل اعتماد نیست.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار