مستند ساز جشنواره عمار در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
محمد جواد حکمی گفت: تنها جایی که بچه های انقلابی را جمع کرده جشنواره عمار بوده است این گردهمایی ها که عده ای فیلم سازان دغدغه مند و انقلابی را دور هم جمع می کند بسیار می تواند در هم افزایی آنها موثر باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۲۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

نقش جشنواره عمار در هم افزایی مستند سازان دغدغه مند و انقلابیمحمد جواد حکمی مستند ساز جشنواره عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سطح جشنواره عمار امسال بسیار بالاست. این جشنواره هم برای فیلم سازان جوان و هم غیر جوان مشوق بوده است و باعث شده کارها هر سال قوی تر از قبل شود و امسال به سطح بسیار خوبی رسیده است.

وی با اشاره به اثر خود به نام "رهگذر"  افزود: "رهگذر" فیلم کوتاه صد ثانیه ای است با موضوع مهربانی های  کوچک که اثر آن در زندگی ما وجود دارد. این موضوع برگرفته از آیه قرآن " إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لأَنفُسِکمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا" می باشد که بازتاب اعمال ما را نشان می دهد و در این فیلم کوتاه ما این موضوع را به تصویر کشیده ایم.

 مستند ساز جشنواره عمار گفت: حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از هنرمندان و فیلم سازان تاثیر خوبی داشته و در بحث هنر و رسانه تنها جایی که بچه های انقلابی را جمع کرده جشنواره عمار بوده است در این جشنواره فیلم سازان همدیگر را می بینند و این گردهمایی ها که عده ای فیلم سازان دغدغه مند و انقلابی را دور هم جمع می کند بسیار می تواند در هم افزایی آنها موثر باشد.

 

 

ارسال نظرات