سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نمین در گفتگو با بسیج:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین: ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران بود و این روز هرگز از خاطره تاریخی مردم پاک نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک سالروز 9 دی ماه اظهار کرد: این روز به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است چون که مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات ایرانی رقم زدند و با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیعت مجدد کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین گفت: روز ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران بود و این روز هرگز از خاطره تاریخی مردم پاک نمی شود.

 وی در ادامه به عوامل پیداش فتنه اشاره کرد و افزود: عواملی همچون دنیاطلبی، هواپرستی، عابدان بی بصیرت، ریاست طلبی و بدعت در دین باعث ایجاد یک فتنه در کشور می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین بصیرت و حرکت در سایه دین را از اصلی ترین عامل خلق حماسه 9 دی دانست و گفت: عوامل دیگری همچون اراده و مشیت خداوند، ایمان مردم به توفیق الهی، روح دیانت حاکم بر دل های مردم و عنایات و توجه امام حسین(ع) در ایجاد حماسه عظیم 9 دی موثر بودند.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند اظهار کرد: بر اساس نظریه فوکایاما شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ، بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار