نماینده بسیجی دانشجویی میبد با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و دولت است افزود: دراین‌بین ادعاهای کذب و بی‌تفاوتی برخی دولتمردان نسبت به مشکلات اقتصادی مردم بازی در زمین دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی رجبی مقدم، نماینده بسیج دانشجویی میبد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میبد با اشاره به ابعاد مختلف فتنه 88 تصریح کرد: در تشریح فتنه و ابعاد آن و آنچه گذشته، روشنگری‌ها، کتاب ها و سخنرانی‌های فراوان شده و دست پنهان دشمنان قسم‌خورده نظام در آن آشکار گردیده است و این مهم غیرقابل‌انکار است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد ادامه داد:با برسی پیامدهای فتنه می‌بینیم که امروز صحنه‌ی زورآزمایی و لشگر کشی دشمنان پیچیده‌تر وهدفمندتردر فضاهای مجازی شکل‌گرفته،که باید مسئولان در پی چاره‌اندیشی و چاره‌جویی و علاج آن باشند.
رجبی مقدم افزود: ۹دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قائمه اصلی است و محور تمام وابستگی مردم به‌نظام ،ولایت است و به خاطر ولایت مردم به‌نظام وابسته هستند.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در طول عمر چهل‌ساله انقلاب اسلامی به‌وضوح دیده‌ایم که هرگاه صداقت در عمل و گفتار مسئولین وجود داشته باشد مردم صبورانه ولو باتحمل مشکلات و حتی با دادن خون خود و فرزندان خود با جدیت و یکدلی پشتیبان دولت و مسئولین هستند، خاطرنشان کرد: از طرفی هر جا صداقت در عمل و گفتار مسئولان دولت در تناقض با واقعیات جامعه بوده، مردم در دل ناراضی و گله‌مند هستند.

نماینده بسیج دانشجویی میبد با تأکید بر بیان اینکه امروز شاید چه‌بسا باید هوشیارتر و آگاه‌تر از گذشته با مردم سخن گفت، اظهار داشت:دولت محترم متأسفانه به تبعات ناشی از بعضی از فرمایشات مدیران خود بی‌توجه است.

این فعال دانشجویی با اشاره به ناراحتی مردم از عملکردهای برخی مسئولین دولتی و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت جامعه است و در این راستا به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و دولت است.
رجبی مقدم با انتقاد از اینکه عدم شفافیت و عدم پاسخگویی صادقانه در دولت محترم امروز آشکارتر از همیشه است،بیان داشت: مگر دولت محترم آنچه امروز در جامعه به سر اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر می‌آیدو فسادهای ترویج یافته و برنامه‌ریزی‌شده از سوی غرب را نمی‌بیند؟!

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد رفع نگرانی‌های مردم در امور اقتصادی و معیشتی را گام مؤثر و ضروری در ایجاد همدلی و وحدت بین مردم و دولتمردان دانست و عنوان کرد: مسئولین باید از اظهارات و اقدامات نابجایی که فشار به مردم را تشدید می‌کند پرهیز کنند.

نماینده بسیج دانشجویی میبد در پایان با انتقاد از عدم وجود فضای واقعی پاسخگویی مسئولین به مردم اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر مردم با توجه به نبودن کانال ارتباطی شفاف،اعتراضات خود را به فضای مجازی می‌کشانند و درنتیجه ،فضای آماده محاضر در اختیار گروه‌های فتنه‌گر و دشمنان قرار می‌گیرد که مقصر این امر دولت است و باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.
ارسال نظرات