بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی/
سازمان بسیج عشایری کشور با گرامیداشت سالگرد حماسه ماندگار و الهام بخش ۹ دی، این حماسه بزرگ را عرصه نمایش اقتدار، بصیرت، ولایت مداری، دشمن شناسی، هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

حرکت نابخردانه و نافرجام دشمنان اسلام و انقلاب در ۹ دی ماه ۸۸،  مردم انقلابی و هوشیار ایران را بیدارتر کرد تا شجاعانه به دفع و خنثی کردن توطئه دشمن خاتمه دهند و مکر آنان را به خودشان برگرداند.

 

فتنه و فتنه‌انگیزی از بدو ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده و تنها در رابطه با انقلاب نیست بلکه مشکل اصلی استکبار با اسلام و هدفش از فتنه‌انگیزی، نابودی اسلام و مسلمانان و تفرقه انداختن بین اقوام و مذاهب مختلف بوده است.

 

از ابتدای انقلاب فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به‌وجود آمد که ایران اسلامی آنها را با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار سربازان امام زمان خنثی کرد، مشکل دشمنان تنها ایران نیست بلکه مشکل اصلی آنها اسلام مسلمانان هستند که در راستای نابودی اسلام دسیسه‌های بسیاری را پیش گرفتند که از جمله می‌توان به ایجاد اقلیم کردستان و... اشاره کرد.

 

تردیدی نیست زمینه‌ ساز اصلی برای حضور ده ها میلیونی مردم در  ۹ دی ماه سال ۸۸ و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه، روشنگری ها و هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است به گونه ای که معظم له به عنوان رأس هرم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در بسیج و مهیاسازی مردم برای دفاع از انقلاب و خلق آن حماسه بزرگ، ماندگار و فراموش ناشدنی؛ با ایفای نقش محوری و تعیین کننده، الگویی فاخر و جامع را در عرصه دشمن شناسی و دشمن ستیزی فراروی سایر ملت ها و جوامع ضداستکبار قرار داده‌ اند، ملت ایران و نظام اسلامی با هدایت های بی نظیر و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در همه عرصه ها، استکبار جهانی و در راس آن آمریکای خبیث و جنایت کار را مایوس گذاشته است.

 

 

عشایر و اقوام کشور، همانند دیگر مردم سراسر کشور بار دیگر با تجمع و راهپیمایی حمایت و پشتیبانی، میثاق خود را با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میدارند و پیام آنها این است که هر کس از خط رهبری و نظام فاصله بگیرد از این مردم نیست و خیانت کار است و با آن باید برخورد شود.

 

سازمان بسیج عشایری کشور

ارسال نظرات