عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با انتقاد از کاهش قدرت خرید مردم و بی‌تفاوتی برخی دولتمردان، افزود: اولین گام ایجاد وحدت بین دولت و مردم رفع نگرانی‌های اقتصادی آن‌ها است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدامین متالهی اردکانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با گرامیداشت یوم‌الله نه دی و بازخوانی برخی حوادث فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ خسارات مادی و معنوی و حیثیتی زیادی را به‌نظام و انقلاب نه‌تن‌ها در داخل بلکه در عرصه بین‌الملل هم به همراه داشت، که تبعات و پیامد‌های آن خسارات هنوز هم برای کشور ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان اینکه ۹ دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قائمه اصلی است و محور تمام وابستگی مردم به‌نظام، اصل ولایت‌فقیه است، بیان داشت: اگر ولایت نباشد کل نظام از مردم منفک می‌شود و به خاطر ولایت است مردم به‌نظام وابسته هستند.

متالهی اضافه کرد: این بدین معناست که در این نظام مسائل اقتصادی، سیاسی، ارتباطات بین‌المللی و هر نوع تحولی نمی‌تواند مردم را جذب و دفع کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی افزود: اینکه عده‌ای گمان کنند اگر در باغ سبز و سرخ به مردم نشان دهند و مردم به‌طرف آن بدوند و یا اگر حادثه اقتصادی و بحرانی به وجود آید، مردم از نظام برمی‌گردند؛ این‌ها همه فکر‌ها و تصورات پوچ کشورهایی، چون آمریکا و یا تصورات عده‌ای از احزاب و جریان‌های لائیک در کشور است.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه تجربه به ما نشان داده که هر جا صداقت در عمل و گفتار مسئولان دولت در تناقض با واقعیات جامعه بوده، مردم در دل ناراضی و هرگاه صداقت در عمل باشد مردم صبورانه ولو باتحمل مشکلات و حتی با دادن خون خود و فرزندان خود قاطعانه و با اتحاد، یک‌صدا پشت دولت ایستاده‌اند اذعان کرد: امروز شاهد این هستیم که دولت محترم متأسفانه به تبعات ناشی از گفته‌های بعضی از مدیران بی‌توجه است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با تأکید بر اینکه امروز به‌وضوح می‌بینیم که مردم از عملکرد بعضی از مسئولین دولت ناراحت‌اند، اضافه کرد: فشار کمرشکن مشکلات اقتصادی و نگرانی از افزایش قیمت‌ها آن‌هم در بالا بودن سطح بیکاری خود یکی از بزرگ‌ترین تهدید‌های امروز کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان اینکه مسئولین دولت باید هوشیار باشند که مطرح نمودن مسائلی، چون افزایش کورکورانه قیمت انرژی و قوت لایموت مردم بازی خطرناکی است که خود، فتنه و فتنه‌انگیزی‌هایی درون خود نهان ساخته بازی در زمین دشمنان نظام است، اذعان کرد: دشمن در ترسیم نقشه‌های شوم خود وحدت را هدف گرفته است و شکستن وحدت را، با جدایی ملت از دولت و جدایی ملت از همدیگر در دستور کار دارد و هیزم آن‌ها تهیه دیده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین اولین گام باید رفع نگرانی‌های مردم در امور اقتصادی باشد، اظهار داشت: دراین‌بین جلوگیری از رشد قیمت‌ها به‌خصوص ارزاق عمومی من‌جمله، غذا‌های معمول اقشار ضعیف ازجمله نان و تخم‌مرغ و رفع معضل بیکاری، مبارزه با رانت‌ها و قاچاق باید موردتوجه جدی‌تر مسئولین قرار بگیرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پایان بابیان اینکه انقلابی گری در شناسایی فتنه امروز و روشن کردن نقشه‌ی از پیش طراحی‌شده‌ی دشمن است و نباید در زمین دشمنان بازی و قلب ملت صبور و شهید داده و مقام معظم رهبری را بیش از این به درد آورد، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که ما جامعه دانشجویی بیداریم با جدیت تمام در مسیر تحقق آرمان‌ها انقلاب حرکت خواهیم کرد.
ارسال نظرات