خبرهای داغ:
خانه کوهنورد خوروبیابانک با حضور رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور؛ با حضور فرماندار خوروبیابانک، رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان و رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان این شهرستان، خانه کوهنورد خوروبیابانک افتتاح شد.
رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان در حاشیه این مراسم، افتتاح خانه کوهنورد در سراسر استان را از سیاست‌های فدرایسون کوهنوردی عنوان کرد و افزود: برای تأمین رفاه کوهنوردان و علاقه‌مندان به کوهنوردی، در مناطقی که دارای استعداد و جاذبه‌های کوهنوردی دارد خانه‌های کوهنورد احداث می‌شود.
مهدی نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان گفت: رشته‌های تخصصی بانوان در کوهنوردی در سالن‌های سرپوشیده انجام می‌شود و بستر طبیعت نیز پذیرای کوهنوردان برای صعود و فرود است.
رئیس هیأت کوهنوردی خوروبیابانک گفت: خانه کوهنورد شهرستان خوروبیابانک به منظور اسکان و رفاه کوهنوردان در زمینی به مساحت ۲۳۰ مترمربع و زیربنای ۱۳۰ متر مربع احداث شده است.
علی دهقان افزود: این خانه دارای پنج اتاق، چهار سرویس بهداشتی، دو حمام و یک آشپزخانه با ظرفیت سرویس دهی به ۵۰ تا ۷۰ نفر احداث شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها