مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن گرامیداشت روز بصیرت گفت: ایستادگی ملت ایران در حماسه نهم دی در دفاع از ارزش های نظام به اثبات رسید.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی قره چاهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت روز میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی ماه سالروز گرامی داشت حرکت خود جوش و مردمی در جهت حفظ آرمان های اسلام و انقلاب است و حضور پرشور مردم در قیام نهم دی یادآور حماسه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دی ماه بار دیگر با قاطعیت اعلام کردند که پای همه ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان تصریح کرد: استکبار جهانی و در صدر آنها آمریکای جنایتکار با تمام ابزارهای شیطانی وکمک عوامل داخلی، تمام تلاش خود را برای براندازی نظام مقدس جمهور اسلامی به کار گرفتند اما با هوشیاری و تیزبینی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور مردم عزیز و ولایت مدارمان تمام بافته های دشمنان پنبه شد.
حجت الاسلام قره چاهی گفت: فتنه 88 توطئه دشمنان بود اما با بی بصیرتی عوامل داخلی به بهانه تقلب در انتخابات کلید خورد و ساکتین در فتنه نیز با سکوت خود همراهی کردند و عده ای از مردم با نگاه به خواص بی بصیرت وارد فتنه شدند.
وی افزود: فتنه 88 بغض ولی و نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را شکست و درسی شد برای همه ولایت مداران تا نگذارند بار دیگر بغض ولی بشکند.
ارسال نظرات