خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

ولایت فقیه عمود آهنین خیمه گاه انقلاب است

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: ولایت فقیه همچون عمودی طلایی و آهنین در خیمه گاه انقلاب است که تزلزل و سقوط این عمود مساوی با سقوط این انقلاب می باشد که در فتنه 88 شعارها و هجمه ها علیه رهبری اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص وقایع نه دی سال 88 و حماسه بی بدیل و انکار ناپذیر ملت همیشه در صحنه اظهار کرد: بنا بر فرموده امام خمینی(ره) "در ابتدای انقلاب محرم به کمک انقلاب آمد و خون بر شمشیر غلبه کرد" بار دیگر نیز این عاشورا و محرم بود که به کمک این انقلاب آمده و فتنه را کور کرد.
وی تبیین کرد: ضربات و آسیب های وارد شده از جریانات سال 88 به مراتب بیشتر از جنگ تحمیلی 8 ساله بود و عوامل داخلی که با نفوذ سبب و عوامل خارجی متعددی از جمله سایه سنگین استکبار بر این وقایع مزید بر علت این ناامنی ها بودند.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچون گذشته آخرین ضربه دشمن حمله به خیمه ها و گذشتن از خطوط قرمزها بود.
امیری نژاد عنوان کرد: عاشورا برای سومین بار به یاری انقلاب آمد و سبب حفظ آن شد که انقلاب اول بهمن 57، 13 آبان 58 را نیز امام انقلاب دوم نامیدند که باز هم عاشورا به کمک نظام و انقلاب آمد و در انقلاب سوم که حماسه آفرینی 9دی 88 و در متن انقلاب بود، ملت با تکیه بر نهضت عاشورا توانست آن ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا مطرح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران در طی سال های پس از انقلاب در بطن 3 فتنه متعدد قرار گرفت که اولین آن در سال 68 و با هدایت قائم مقام رهبری وقت، آقای منتظری که در آن زمان بالاترین مقام اجرایی بود و این فتنه به دلیل ساده لوحی و نفوذ استکبار به درون سیستم اجرائی وی اتفاق افتاد.
وی افزود: در 18 تیر 78 که استارت اولیه جنگ نرم در ایران زده شد، فتنه دوم شکل گرفت که به گفته خود سران فتنه و دست اندرکاران آن یک پروسه 10 ساله برای براندازی نظام در سال 88 بود و البته به هیچ عنوان احتمال شکست در آن را نمی دادند اما همچون همیشه حضور حماسی مردم با هدایت گری های رهبر انقلاب و تکیه بر مکتب حسینی این جریان نیز به شکست استکبار انجامید.
این مسئول با اشاره گفته های برخی سران فتنه و سایرین درخصوص براندازی نظام و حذف رهبری از جایگاهشان در سال 88 تصریح کرد: اینچنین گفته ها و هجمه ها که متوجه رهبری بوده اند تا جایی که رهبری از زبان یکی از چهره های شناخته شد نیز تهدید شدند و هدف از این برنامه عملیاتی ساختن، از بین بردن اقتدار رهبری بوده است.
امیری‌نژاد در ادامه یادآور شد: ولایت فقیه همچون عمودی طلایی و آهنین در خیمه گاه انقلاب است که تزلزل و سقوط این عمود مساوی با سقوط این انقلاب می باشد که در فتنه 88 شعارها و هجمه ها علیه رهبری اتفاق افتاد.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در خاتمه گفت: مکتب عاشورایی امام حسین(ع) و ولایت فقیه نقش اصلی و بی‌بدیل داشته که رهبری نیز در 23 خرداد سال 89 با سخنرانی خود مدیریت صحیح خود در کنار عاشورایی بودن حماسه را نشان دادند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار