خبرهای داغ:
مسئول بسیج محلات سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

9دی نقطه عطف تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب است

معاونت بسیج محلات سپاه استان قزوین اذعان کرد: 9 دی نقطه عطفی بود بر تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین روزی است که مردم ولایتمدار و گروه ها و جناح های مختلف به صحنه آمده و حماسه‌ای شکوهمند را رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۸۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

سرهنگ محمد سروری معاونت سپاه صاحب‌الامر(عج) بسیج محلات استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص حماسه 9 دی و دستاوردهای آن برای ملت ایران اظهار کرد: 9 دی الگوی بسیار خوبی برای دفاع از نظام و انقلاب بود.
وی مدیریت مقام معظم رهبری را مهم‌ترین عامل مهار فتنه و پیدایش حماسه 9 دی دانست و تشریح کرد: مدیریت مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل مهار فتنه و پیدایش حماسه 9 دی بود و ایشان با آشکارسازی ماهیت فتنه و بهره گیری از قدرت مردمی نظام، انرژی و ظرفیت جامعه را به جریان انداخته و توانستند با مدیریت مردمی و انقلابی، بساط فتنه را برچینند.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: در حقیقت می‌توان حماسه 9 دی را مظهر تحقق دو مولفه حیات بخش نظام یعنی نقش رهبری و مردم سالاری دینی در جامعه دانست.
معاونت بسیج محلات سپاه استان قزوین اضافه کرد: 9 دی روز تجلی نور الهی در دل مردم ایران است و برای همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
سروری 9 دی را تبلور انقلابی بودن و ولایتمداری ملت ایران عنوان کرد و گفت: 9 دی تبلور انقلابی بودن و ولایتمداری ملت ایران بود که تا پای جان و تا آخر، پای نظام و رهبری و خط امام(ره) خواهند ایستاد و با تمام قوا از انقلاب دفاع خواهند کرد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: 9 دی نقطه عطفی بود بر تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین روزی است که مردم ولایتمدار و گروه ها و جناح های مختلف به صحنه آمده و حماسه‌ای شکوهمند را رقم زدند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها