خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار بسیج:
امام جمعه فردوس گفت: قطعا آنچه که این روزها در آمریکا می گذرد و باعث رسوایی ترامپ شده اینها توطئه هایی است که در اثر بصیرت مردم خنثی می شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۸۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی نژاد امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه۸۸ از آنجا آغاز شد که دشمنان انقلاب اسلامی با طرح مسئله تقلب بزرگ در انتخابات برنامه براندازی نظام ما را رقم زدند گفت: در نهم دی ماه حضور مردمی و خود جوش ملت حزب الله آبی بود که بر آتش فتنه ریخته شد و فتنه خاموش شد و برای ماندگاری این روز ما هر سال به همین مناسبت تجمعات و سخنرانی هایی پیرامون مسئله انقلاب، ولایت و فتنه داریم.

حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند تا حضور مردم را در صحنه داریم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند عنوان کرد: امیدواریم همچنان مردم در سایه ولایت و خط رهبری برای حفظ آرمان های انقلاب و خون شهدا و ارزش ها در صحنه بمانند و انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

بابایی ماهانی نژاد با این عنوان که در جریان فتنه عده ای فریب خوردند و سیاهه لشکر دشمن شدند و به حرف آنان اعتماد کردند اظهار کرد: با این وجود خوشحالیم که در آستانه چهلمین سال انقلاب مردم توانستند از انقلابشان پاسداری بکنند و آنچه که در جریان فتنه ۸۸ پیش آمد چراغ راهی برای ما در حفظ انقلاب و پرهیز از افتادن در فتنه شد.

امام جمعه فردوس افزود: سخنرانی های مکرر رهبر انقلاب بعد از فاجعه اعلام تخلف در  انتخابات باعث ریزش نیروهای وفادار به سران فتنه شد که در نهم دی پایان راه این فتنه بود و با خواست خداوند انقلاب  به مسیر اصلی برگشت.

وی با بیان اینکه ما تا دشمن داشته باشیم فتنه ها یکی پس از دیگری در راه است تصریح کرد: ما باید به گونه ای قدم برداریم که فتنه ها برای ما آسیب نشود بلکه هر فتنه ای پیش آمد با بصیرت خاموش کنیم و از این پیچ های خطرناک عبور کنیم .

بابایی ادامه داد: ماندگاری چهل سال انقلاب نشان می دهد که مردم انقلاب، اسلام شان و ولایت را دوست دارند و لطمه ای نخواهیم دید ولی فتنه همیشه هست و خواهد بود.

وی در ادامه با این عنوان که یکی از خواسته های رهبر انقلاب دشمن شناسی و اقدام به موقع در برابر نقشه های دشمن است گفت: ما باید دشمن را به خوبی بشناسیم و راههای نفوذ آن را بدانیم و به موقع برای خنثی کردن توطئه ها اقدام کنیم.

امام جمعه فردوس گفت: قطعا آنچه که این روزها در آمریکا می گذرد و باعث رسوایی ترامپ شده اینها توطئه هایی است که در اثر بصیرت مردم خنثی می شود و امیدواریم که این مشکلات را هم پشت سر گذاشته و آماده ظهور امام زمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما به تبعیت از امام بزگوار که با ورودشان به ایران سفارت اسرائیل را تعطیل و در مقابل دفتر حمایت از فلسطین را ایجاد کردند و جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس برای حمایت از فلسطینی ها اعلام کردند اذعان کرد: دشمنی ما با دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل تمام شدنی نیست و قطعا ما باید حمایت خود را از همه نهضت های آزادی بخش جهان به خصوص در عالم اسلام داشته باشیم زیرا پیامبر فرمودند کسی که صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود و پاسخ ندهد مسلمان نیست.

وی با  بیان اینکه مسلمانی جغرافیای خاصی ندارد و در هر جای جهان اسلام ظلمی واقع شود ایران اسلامی با ظلم و ظالم مبارزه می کند و طرفدار مظلوم است اظهار کرد: شعارهای انحرافی که گاهی داده شد مانند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران درست نیست و جان ما فدای اسلام است و غزه، لبنان و کشورهای اسلامی پاره تن ما هستند ولذا ما همیشه از مسلمانان فلسطین، لبنان، یمن، بحرین، عراق، سوریه و افغانستان حمایت می کنیم و در حمایت از مستضعفین عالم مرز نمی شناسیم.

بابایی ماهانی نژاد در پایان با بیان اینکه مادامی که ملت به مرجعیت، روحانیت و بالاخص ولایت فقیه اعتماد داشته باشند و پشت سر رهبر در خنثی کردن نقشه های اجانب قدم بر می دارند هرگز ضربه ای به انقلاب نمی خورد تصریح کرد: ما باید برای زنده نگه داشتن حماسه نهم دی به صحنه بیایم و فراموش نکنیم که در کشور اسلامی چه اتفاقاتی افتاده تا بتوانیم  چراغ راهی برای آینده در پرهیز از افتادن در ورطه فتنه و نفوذ دشمن داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها