خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگار بسیج:
امام جمعه نهبندان گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس این امر به ضرر دشمن خواهد بود و جهان اسلام متحد شده است و این زوال اسرائیل را نزدیک تر می کند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه حماسه ، بصیرت و آگاهی مردم در برابر دشمن باعث شکل گیری نهم دی و ماندگاری آن شد گفت: نهم دی پیش زمینه هایی داشت که از جمله آن انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است که با شرکت حداکثری مردم رکورد شرکت در انتخابات شکسته شد و این خود یک برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل بود.

خزاعی با این عنوان که دشمنان نمی خواستند انقلاب اسلامی در دموکراسی و مراجعه به آرای مردم به عنوان الگو مطرح شود اذعان کرد: در انتخاباتی که با سلامت کامل برگزار شده بود خدشه ،فتنه کردند و فکر می کردند اینجا هم یکی از کشورهای آسیای میانه است و می توانند اینجا انقلاب رنگی، مخملی راه بیندازند و مشخص بود که آنان انتخابات را بهانه ای برای براندازی انقلاب کردند و الا اعتراض به نتیجه انتخابات خود راه قانونی دارد.

امام جمعه نهبندان در ادامه با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری نهم دی به واسطه حضور ارزشمند مردم در انتخابات ماندگار شد اظهار کرد: الان هم باید آن بصیرت و آگاهی و شناخت دشمنان در ملت ما تقویت شود و بعد از گذشت چندین سال باز هم ملت ما آماده است که نهم دی ماه را به عنوان یک یوم الله مانند ۲۲بهمن گرامی بدارد و حضور حماسی و بصیرت گونه خود را به رخ جهانیان بکشد.

 وی با اشاره به اینکه کسانی که به اصحاب فتنه معروف شدند باید بدانند که در میان ملت ایران جایگاهی ندارند بیان کرد: بها دادن به اصحاب فتنه ظلم به مردم، ظلم به شهدا و ظلم به رهبری است همه ملت این را می دانند و باید کسانی که از خواص شناخته می شوند سعی کنند از ملت عقب نمانند.

امام جمعه نهبندان در ادامه تصریح کرد: دشمن بیکار نیست و همیشه توطئه می کند و بنا به تعبیر روایتی از امیر المومنین(ع) که  می فرمایند ما اگر خود را به خواب بزنیم دشمن همیشه بیدار است لذا همیشه باید آگاهی و بصیرت باشد و نهم دی پایان فتنه نیست.

خزاعی با این عنوان که فتنه گران همچنان تلاش می کنند با وجود اینکه برای آنان مشخص شده که اصحاب فتنه ظلم به نظام و شهدا کردند باز هم به نوعی دارند مورد حمایت قرار می گیرند اظهار کرد: این امر خود نشان می دهد که فتنه پایان نیافته بلکه ملت باید بیدار و هوشیار و در صحنه باشند و کسانی که از فتنه و فتنه گران حمایت کنند خودشان رسوا می شوند.

وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی در همه ابعاد به خصوص در بعد دشمن شناسی و اینکه دشمن را بشناسد و بداند که دشمن بیکار ننشسته است نشان دهنده مهم بودن بصیرت است اذعان کرد: در این زمینه بهترین مرجع در سخنان مقام معظم رهبری است و مقام معظم رهبری بارها در طول سال آنچه که ره توشه و پشتوانه ای برای بصیرت ملت است رهبری بیان می کنند و ملت باید فرمایشات آقا را در بعد بصیرتی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه نهبندان در ادامه اظهار کرد: موضوع فلسطین یک مسئله جغرافیایی و متعلق به یک ملت خاصی نیست و متعلق به جهان اسلام است و همه مسلمانان در برابر فلسطین مسئولند و بیت المقدس و فلسطین برای ما قداست مکه و مدینه را دارد.

 خزاعی ادامه داد: استکبار جهانی برای خدشه دار کردن احساسات مسلمانان این کار اشتباه را انجام دادند که اولا باید تاوان این کار را بپردازند و خواهند پرداخت و ثانیا اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس این امر به ضرر دشمن خواهد بود و جهان اسلام متحد شده است و این زوال اسرائیل را نزدیک تر می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها