خبرهای داغ:
روزبهانی کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: در حمایت از ۹ دی باید فتنه‌های دشمن را با بصیرت بشناسیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه که آگاه و تواناترین شخص به شناخت فتنه‌ها و راه‌های مقابله با آن است انقلاب را بیمه کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۰۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان،  یوسف روزبهانی شامگاه جمعه در ویژه برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: دشمن با هدف قرار دادن ذهن عموم مردم سعی در نفوذ در افکار و ایجاد جدایی انان با ولایت فقیه و حذف عناصر انقلابی و پایه‌های انقلاب می کوشد.

وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمن با تبلیغات وسیع خود باور احساس تقلب در انتخابات را دامن زد و در این میان بسیاری از نخبه‌ها و چهره‌های شناخته شده نیز در این باور برنامه ریزی شده شریک شدند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: فتنه در شرایطی حادث می شود که تشخیص حق و باطل سخت شده است و دشمن باطل را با تبلیغات حق معرفی می کند و نمونه‌های بسیاری از ان در تاریخ اسلام نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ دشمن در صدد بود اعتقاد دینی، روحیه شهادت طلبی و پیروی از رهبری را از جوانان گرفته و تفکر پوچ گرایی را حاکم کند

روزبهانی گفت: در ابتدا مردم فکر کردند تفاوت سلیقه و کش مکش‌های سیاسی حوادث را رقم زده است. اما وقتی توهین به مقدسات مذهبی اتفاق افتاد مردم تحمل نکرده و حماسه ۹ دی اتفاق افتاد.

وی اذعان کرد: باید برای شناخت حق و باطل تلاش کرد و بعد از شناخت حق انرا فریاد زد و بصیرت وسیله‌ای است که حق و باطل را به خوبی اشکار می سازد.

یوسف روزبهانی بیان کرد: در حمایت از ۹ دی باید فتنه‌های اینده دشمن را با بصیرت بشناسیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه که آگاه و تواناترین شخص به شناخت فتنه‌ها و راه‌های مقابله با ان است انقلاب را بیمه کنیم.

وی اظهار کرد: دو دیدگاه در اداره کشور وجود دارد در دیدگاه اول ما در اداره کشور ناتوان هستیم و باید برای برون رفت از مشکلاتمان چشم به کمک امریکا و دیگر کشورها داشته باشیم و در دیدگاه دوم با توان داخلی و اعمال اقتصاد مقاومتی خود سرنوشت کشور را رقم بزنیم.

کارشناس و تحلیل ‌گر مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه و دیدگاه درست را به دستان خود و با تلاش و کوشش دانسته که برای دست یابی به چنین فکر و تفکری در کشور مردم باید در انتخاب‌های خود دقت کافی داشته باشند.

وی گفت: فتنه تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران در جهت استکبار ستیزی و یاری مظلوم گام بر میدارد بوده، هست و خواهد بود اما این مردم هستند که با بصیرت، هوشیاری و ولایت مداری چون گذشته فتنه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر میگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها