مسئول مدرسه سینمایی عمار:

کار آموزش در مدرسه سینمایی عمار ، همراه با تولید فیلم صورت می گیرد

مسئول مدرسه سینمایی عمار اظهار داشت: مدرسه سینمایی عمار سعی داشته تا به صورت پلکانی از فیلم کوتاه تا بلند زمینه ساخت فیلم را برای علاقه مندان فراهم کند.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رادیو گفتگو، برنامه سینما معیار با موضوع بررسی جشنواره مردمی عمار در گذر هشتمین سال، با حضور حامد بامروت نژاد (مسئول مدرسه سینمایی عمار) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه حامد با مروت نژاد با اشاره به فعالیت های مدرسه سینمایی عمار، گفت: این مدرسه با هدف تولید و آموزش فیلم سازی دو سال پیش از دبیرخانه جشنواره فیلم عمار جدا شده و به صورت مستقل به فعالیت پرداخت.

وی همچنین در ادامه افزود: مدرسه سینمایی عمار در تلاش است تا بتواند در حوزه های مختلف فیلم سازی اعم از کوتاه، بلند و نیمه بلند فعالیت داشته و آموزش فیلم سازان را بر عهده بگیرد.

مسئول مدرسه سینمایی عمار با بیان این که اکثر آموزش های مدرسه سینمایی عمار در حین کار صورت می گیرد، اظهار داشت: بسیاری از پروسه های آموزشی مدرسه سینمایی عمار در حین تولید فیلم صورت می گیرد به طوری که فیلم سازان جوان با همراهی افرادی با تجربه دست به تولید فیلم می زنند.

وی با اشاره به این که مدرسه سینمایی عمار همواره به دنبال تولیدات حرفه ای و غیرحرفه ای در کنار یکدیگر است، عنوان کرد: این مدرسه سینمایی سعی داشته تا به صورت پلکانی از فیلم کوتاه تا بلند زمینه ساخت فیلم را برای علاقه مندان فراهم کند.

حامد با مروت نژاد همچنین در ادامه تاکید کرد: حضور و فعالیت در مدرسه سینمایی عمار برای تمامی فعالان در حوزه ی سینما امکان پذیر است.

وی همچنین در ادامه افزود: بهتر است که علاقه مندان به حوزه ی سینما با در دست داشتن نمونه کار و حداقل دانش فیلم سازی به مدرسه سینمایی عمار مراجعه کنند.

مسئول مدرسه سینمایی عمار با اشاره به این که جشنواره عمار یکی از محافل مهم برای استعدادیابی است، اظهار داشت: مدرسه سینمایی عمار به طور مرتب جوانانی را که در شهرستان های ایران به فیلم سازی مشغول بوده و در جشنواره های مختلف شرکت می کنند را پیگیری می کند.

 

وی با اشاره به این که تفکیک مدرسه سینمایی عمار از جشنواره سبب ایجاد تمرکز در این حوزه شد، اظهار داشت: به وجود آمدن ساز و کارهایی دقیق و تولید همراه با کیفیت بهتر از جمله مهم ترین دست آوردهایی بود که در طرح تفکیک جشنواره از مدرسه سینمایی عمار حاصل شد.

 

ارسال نظرات