خبرهای داغ:
رئیس شورای راهبردی بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان ؛

حماسه ی نهم دی ماه ۸۸، برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی افزود

دکتر امیر مصباح رئیس شورای راهبردی بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت یوم ا... 9 دی گفت: حماسه ی نهم دی ماه ۸۸، برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی افزود.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، دکتر امیر مصباح رئیس شورای راهبردی بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان و از نخبگان شاخص قشر مهندسین عمران در استان صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری به مناسبت یوم ا... 9 دی گفت: حماسه ی نهم دی ماه ۸۸، برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی افزود.

وی افزود: حضور و همایشی ملی و اسلامی که نماد عزت و استقلال شد و به دنیا نشان داد که بصیرت اسلامی مردم، تنها راه حل نجات اسلام و انقلاب در برابر تمامی دشمنان خارجی قسم خورده و دوستان داخلی فریب خورده است.

مصباح در ادامه تصریح کرد: روز نهم دی ماه، بیعت مجدد مردم با رهبری، نظام و انقلاب اسلامی بود که مانع تکرار سقیفه ها، جمل ها و عاشورا شد.

رئیس شورای راهبردی بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان در پایان گفت:با عنایت به اهمیت این روز الهی, از آحاد جامعه مهندسین استان بویژه مهندسین عمران و معماری دعوت می شود در مراسمات گرامیداشت این روز بزرگ حضور پرشور داشته باشند.

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها